2 צפייה בגלריה
איסוף סיסוקו
איסוף סיסוקו
איסוף סיסוקו
(רויטרס)
חדשות עצובות היום (חמישי) לכדורגל הצרפתי, כשמועדון הכדורגל של בורדו עומד סופית בפני פירוק וויתור על מעמדו כמועדון מקצועני. בעקבות העניין, שחקן הקבוצה, איסוף סיסוקו, המועמד למכבי תל אביב, כמו כל שחקני המועדון, יראה את חוזהו מבוטל וכעת הצהובים ינסו להחתימו בהעברה חופשית.
הקבוצה הצרפתית נקלעה לבעיות כלכליות קשות ביותר ולאחר שבעונת 2021/22 ירדה לליגה השנייה לראשונה בהיסטוריה מהמקום האחרון בליג 1, בעונה הקודמת חוותה את העונה הגרועה בתולדותיה, סיימה במקום ה-13 ועמדה בפני הורדת ליגה נוספת בעקבות הקשיים הפיננסיים.
במועדון הודיעו, כאמור, להתאחדות הצרפתית כי הם מוותרים על מעמדם כקבוצה מקצוענית, כאשר כל חוזי השחקנים יבוטלו לאלתר ומתחם האימונים יסגר גם כן, על מנת לחסוך בהוצאות.
2 צפייה בגלריה
שחקני בורדו
שחקני בורדו
שחקני בורדו
(יניב גונן)
בורדו זכתה בעברה בשש אליפויות צרפת, האחרונה שבהן בשנת 2008/09, ארבעה גביעים, שלושה גביעי ליגה ושני גביעי סופר קאפ צרפתים בנוסף להשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות ארבע פעמים.
היא שיחקה גם במסגרת הליגה האירופית ארבע פעמים, כשזו האחרונה הייתה ממש לא מזמן, ב-2018/19 וכאשר ב-2012/13 אף הגיעה לשמינית הגמר ובנוסף, בעונת 1995/96 הגיעה לגמר גביע אופ"א.
עידו שחר וגיא לוזון לקראת פרגוואי