1 צפייה בגלריה
ווסלי פטאטי
ווסלי פטאטי
ווסלי פטאטי
(האתר הרשמי של סנטוס)
מכבי תל אביב מעוניינת לצרף את שחקן הכנף הברזילאי של סנטוס, ווסלי פטאצ'י, כפי שדווח אמש (חמישי) בתקשורת הברזילאית. השחקן בן ה-20 לא מקבל דקות משחק מרובות העונה באחד ממועדוני הפאר במדינה אשר ירד לליגה השנייה, אך הנשיא של סנטוס, מרסלו טישיירה, מתלבט האם לתת לו לעזוב וזה כרגע הסיפור בעסקה.
על פי העיתונאי, פאביו סורמאני, פטאצ'י אמור לעבור ל"קבוצה שמתחרה בליגת האלופות", כאשר בדיווחים אחרים נטען שיש שלוש הצעות על השחקן, אחת מברזיל ועוד שתיים מאירופה - ממכבי ת"א ומקרפטי לבוב האוקראינית. הצהובים אכן נמצאים בקשר עם סוכנו של פטאצ'י והצדדים מחכים לראות מה יחליט טישיירה.
לפי דיווחים בברזיל השחקן עצמו ממתין להחלטת דירקטוריון המועדון לגביו, כשהוא מעדיף לחתום אצל הצהובים. “השחקן רואה בהצעה של מכבי תל אביב הישראלית כטובה ביותר עבורו, בעיקר בגלל שהיא מתחרה בליגת האלופות ומהווה חלון ראווה".
“קשה לי לתת לשחקן צעיר לעזוב בלי שהוא קיבל הזדמנות אמיתית", אמר טישיירה לתקשורת הברזילאית במהלך הלילה החולף. יש לציין כי דיווחים אחרים טוענים כי נשיא סנטוס ידחה את כל שלוש ההצעות שהתקבלו על פטאצ'י ולא יאפשר לו לעזוב למרות שהשחקן הביע את אכזבתו על צורת ההתנהלות של המועדון בשבועות האחרונים ואף נקנס על כך.
ההצעה של מכבי ת"א על פטאצ'י היא השאלה עד לסיום העונה עם אפשרות רכישה ב-1.5 מיליון אירו, כאשר האופציה אף אומרת שבמקרה של רכישה, סנטוס שומרת על 40% מהרווח עליו במקרה של מכירה עתידית. השאלה הגדולה נותרה האם הנשיא הברזילאי יקבל את ההצעה ויאפשר לשחקן לעזוב או לא.
בברזיל מתייחסים אל פטאצ'י כשחקן הכי מוכשר שיש בסנטוס, אך מה שמעכב את ההתפתחות שלו בשורותיה זה בעיקר עניינים מחוץ למגרש. “הוא השחקן הכי מוכשר של סנטוס, הכי מלהיב שלה והכי טוב שיש לה עם הכדור, לעבור למכבי ת"א יכול להעניק לו הזדמנות גדולה לשחק בבמות הגדולות ביותר של אירופה ולעזור לו להתקדם למקומות גדולים מאוד", ניתח העיתונאי פאביו סורמאני.
לאחר שחתם, באיזו עמדה ישחק יחזקאל?