לאחר שניצחה במחזור הפתיחה את לטביה, נבחרת הנוער רשמה היום (ראשון) את הפסדה הראשונה באליפות אירופה, כשנכנעה 89:80 לנבחרת איטליה. בן שרף הצטיין שוב, יחד עם גולדמן, מאייר, שרשם דאבל דאבל נוסף והנקין, אך הפעם זה לא הספיק. מחר ב-16:00 תתמודד ישראל מול סרביה במחזור הסיום שלב הבתים.
בניגוד למשחק אתמול מול לטביה, הפעם ישראל פתחה מצוין ובהובלת שרף והנקין עלתה ליתרון מוקדם שנשמר עד סיום הרבע הראשון, כאשר שלשה של ירון גולדמן קבעה 20:25. האיטלקים פתחו טוב את הרבע השני ועלו ליתרון ראשון במשחק, עד שבן שרף החזיר לישראל את היתרון עם דאנק אדיר. הנבחרת של שרון אברהמי כבר עלתה ליתרון שהיה קרוב לדו ספרתי אחרי דקות מעולות של גולדמן, אבל שוב ריצה איטלקית עשתה מהפך והורידה את ישראל בפיגור 47:45 להפסקה.
פתיחת הרבע השלישי היה המשך של סיום הרבע השני. האיטלקים היו אגרסיבים בהגנה ועלו ליתרון שמונה אחרי ארבע דקות, אבל שתי שלשות רצופות של הנקין החזירו את ישראל למשחק. למרות זאת, עוד ריצה של איטליה לקראת סיום הרבע הורידה אותם ביתרון 60:64 לקראת 10 הדקות האחרונות. הרבע הרביעי נפתח בדקות מעולות של מאייר, גולדמן ושרף, שעם שבע רצופות קבע השווה את התוצאה, אבל זה היה המקסימום של הנבחרת במשחק הזה, איטליה רצה 0:11 בדקות הסיום וניצחה 80:89.
3 צפייה בגלריה
עומר מאייר על הרצפה
עומר מאייר על הרצפה
עומר מאייר על הרצפה
(FIBA)
קלעו לישראל: בן שרף (7 אסיסטים, 6 ריבאונדים) 19 נקודות, ירון גולדמן 17 נק', אביב הנקין 12 נק', עומר מאייר (13 ריב') 12 נק', רני בלגה 10 נק', תמיר גולד 5 נק', ג'ול כארם 4 נק' ואריאל גריידי נקודה אחת.