1 צפייה בגלריה
ג'ייק כהן מודה לקהל
ג'ייק כהן מודה לקהל
ג'ייק כהן מודה לקהל
(עמרי שטיין)
ג'ייק כהן יישאר במכבי תל אביב גם בעונה הקרובה. הפורוורד, שכבר הכריז על סיום דרכו במועדון אחרי פקיעת מועד מימוש האופציה של המועדון לגביו, שיתף היום (שני) על המשך דרכו בצורה מקורית במיוחד.
הפורוורד הוותיק שיתף בסטורי באינסטגרם וגם צייץ בחשבון הטוויטר שלו את הקטע המפורסם והמסר: “אני לא עוזב". בכך, כהן ימשיך לעונה תשיעית במכבי ת"א, אליה הוא חזר ב-2021 לקדנציה שלישית.
“אוהדי מכבי, אני כל כך מתרגש להודיע שאחזור לעונה נוספת איתכם", אמר בסרטון לאחר מכן. “רק לפני כמה שבועות הייתי עצוב מהמחשבה שלא אהיה איתכם, אבל עכשיו אני אסיר תודה לכל כך הרבה אנשים על כך שגרמו לזה לקרות. מי שאני מדבר עליו יודע את זה.
“כל האנשים בצוות המקצועי, ההנהלה, המאמנים, חבריי לקבוצה וכל האוהדים שפנו אליי בחודש האחרון - אתם לא יודעים כמה אני אסיר תודה. אני מעריך כל כך את התמיכה הבלתי נגמרת. זה ממש נגע לליבי ואני לא יכול לחכות להראות כמה אני מעריך את זה על הפרקט. נתראה בקרוב, יאללה מכבי!".
השחקן בן ה-33 העמיד בעונה החולפת בליגת ווינר ממוצעים של 5.2 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-2 אסיסטים, בעוד שביורוליג הוא רשם 3 נקודות, 1.2 ריבאונדים ו-0.9 אסיסטים, כשלרוב היה פותח בחמישייה.
כזכור, כהן הכריז על עזיבה כשהמועדון לא מימש את האופציה לגביו, מה שגרר לגל תגובות זועמות בקרב הקהל. הצדדים היו עסוקים במגעים בעת שפקע מועד מימוש האופציה ולבסוף הושגו הבנות להשארתו.
ג'ייק כהן: "הייתי עצוב,עכשיו אסיר תודה"
יחד עם מכבי, כהן זכה בחמש אליפויות ישראל, שתיים מהן רצופות בשתי העונות האחרונות. הוא שותף לדרך של הצהובים תחת עודד קטש בדרך לשתי הדחות רצופות במשחק החמישי בפלייאוף היורוליג.
כהן ימשיך בחלק הקדמי לצד רומן סורקין שהאריך חוזה, חסיאל ריברו שיישאר לעונה נוספת וג'יילן הורד ו-ווניין גבריאל שחתמו גם הם. בחלק האחורי הצטרפו ג'ורדן לויד וליוואי רנדולף לסגל הזרים המתגבש.