2 צפייה בגלריה
עומר מאייר
עומר מאייר
עומר מאייר
(FIBA)
נבחרת הנוער נכנעה היום גם לסרביה 73:101 במסגרת אליפות אירופה וסיימה את שלב הבתים במאזן של ניצחון אחד ושני הפסדים. בעקבות ההפסד של לטביה לאיטליה, ישראל סיימה במקום השלישי בבית והיא תפגוש בשמינית הגמר את נבחרת ספרד החזקה.
ההתקפה הישראלית פתחה טוב עם שלשה של הנקין ונקודות של בלגה אבל בצד השני של המגרש ההגנה אפשרה לסרביה לקלוע 14 נקודות ב-5 דקות. ישראל התקשתה מול ההתקפה הסרבית שכבר בסיום הרבע הראשון הובילה ביתרון דו ספרתי, 16:26. בלגה ומאייר דאגו לצמק את היתרון עם פתיחת הרבע השני עד 4 הפרש, השניים האלו החזיקו את ההתקפה של ישראל לאורך כל הרבע השני שהסתיים ביתרון 40:48 לסרבים.
בן שרף פתח טוב את הרבע השלישי ונקודות של גולדמן הקטינו עד 58:53 לסרביה אחרי חמש דקות, גבריאל ארטמנקו היה אקטיבי מתחת הסל אבל מתפרצות של הסרבים שמרו על היתרון שלהם וסיימו את הרבע עם 56:73. היתרון גדול ל-20 הפרש בפתיחת הרבע האחרון והסרבים לא הורידו את הרגל מהגז עד הניצחון 73-101.
כעת נבחרת הנוער, שכאמור רושמת את הפסדה השני בטורניר, סיימה את שלב הבתים באליפות אירופה עם מאזן 2:1. שמינית הגמר נגד ספרד תתקיים ביום רביעי. ניצחון, והחבורה של אברהמי תעלה לשלב שמונה האחרונות ותמשיך לפנטז על זכייה. הפסד והיא תילחם על הישארות בדרג א' במשחקי הדירוג 9-16.
קלעו לנבחרת ישראל: רני בלגה (20 נקודות), בן שרף (18), עומר מאייר (9), ירון גולדמן (8), גבריאל אטמנקו (5), תמיר גולד (5), אביב הנקין (3), דניאל גריידי (2), אורן סהר (2) וג'ול קארם (1).