2 צפייה בגלריה
שייק סבאלי
שייק סבאלי
שייק סבאלי
(צילום מסך)
מכבי תל אביב ממשיכה לחפש מחליף לפליסיו מילסון ואחד השמות אשר נמצאים באופציות של הצהובים ומועמדים לחזק אותם הוא שייק סבאלי, שחקנה הסנגלי בן ה-25 של מץ מהליגה הצרפתית השנייה, אשר משחק בצד שמאל של ההתקפה בעיקר.
קבוצתו של סבאלי צפויה לדרוש עליו לפחות 1.5 מיליון אירו דמי העברה וכעת השאלה הגדולה היא האם מכבי ת"א תתקדם בכיוונו ותנסה לרכוש אותו או לא, כאשר היא בוחנת מועמדים נוספים לעמדה שהותיר אחריו שחקן הכנף האנגולי אשר נמכר לכוכב האדום בלגרד.
בעונה האחרונה סבאלי (1.68 מטר) שותף ב-31 משחקים במדי מץ וכבש 3 שערים, כאשר בסיום העונה הקבוצה ירדה מליג 1, הבכירה בצרפת, לליגה השנייה. סבאלי שיחק כל חייו בצרפת במספר קבוצות ומעולם לא יצא מחוץ אליה. יש לו הופעה אחת במדי נבחרת סנגל.
2 צפייה בגלריה
שייק סבאלי
שייק סבאלי
שייק סבאלי
(אינסטגרם)
עד 2020 רוב הניסיון של סבאלי היה בליגות הנמוכות יותר בצרפת, כאשר היה מושאל ממץ פעם אחר פעם לליגה השלישית והרביעית במדינה, אולם מאז הוא נע בין הליגה השנייה לראשונה. בשנתיים האחרונות כבר היה חלק מהסגל של מץ ושיחק איתה בשתי הליגות ובעצם היה חלק מקמפיין העלייה והירידה שלה עונה אחרי עונה מהליג 1.
מכבי ת"א כידוע מחפשת מחליף לפליסיו מילסון ללא קשר לכך שהיא מנסה להחתים את הישאם לאיוס מהפועל תל אביב, עסקה שקרובה להיסגר, ואת ווסלי פטאצ'י מסנטוס שמיועד להתחרות באגף ימין עם אושר דוידה.