1 צפייה בגלריה
איסוף סיסוקו
איסוף סיסוקו
איסוף סיסוקו
(רויטרס)
מכבי תל אביב מתקרבת לרכש כאשר הגיעה לסיכום עם איסוף סיסוקו בן ה-22, קשר נבחרת מאלי ומי שבעקבות הנסיבות שוחרר מבורדו הצרפתית. השחקן סגר את תנאיו לשלוש שנים עם אופציה לעונה רביעית ואם נבחרתו תודח הערב (שלישי) מהמשחקים האולימפיים (משחקת כידוע בבית הישראלי), הוא עשוי לעשות את דרכו לישראל כבר מחר.
הקשר האחורי הצעיר שיחק בבורדו מהליגה הצרפתית השנייה והצהובים פעלו כדי לצרפו בשבועות האחרונים, כאשר המשא ומתן ידע לא מעט שינויים בדרך בעקבות המצב של מועדון הפאר הצרפתי שהתפרק. תחילה ניסו הצהובים לרכוש את השחקן בכ-600 אלף אירו, אולם זה לא יצא אל הפועל גם בעקבות המצב של בורדו.
בהמשך בעקבות השינוי שהוביל לכך ששחקניה יכולים להשתחרר מהמועדון, מכבי ת"א הגישה הצעה חדשה בגובה 400 אלף אירו ובנוסף מענק חתימה של כ-300 אלף אירו על מנת להחתימו. לשחקן היו הצעות נוספות אך עושה רושם כי הוא מעדיף להגיע לקריית שלום ואם הכל יעבור כשורה, יהיה הרכש הבא של הצהובים.
סיסוקו הגיע לפני כ-4 שנים לקבוצת המילואים של בורדו אחרי שגדל במחלקת נוער מקומית. הוא שיחק עם בורדו בליגה הראשונה בצרפת ורשם שם 13 הופעות, ואת עיקר הופעותיו רשם בליגה השנייה (45). הוא יכול לשחק בקישור כ-6 או כ-8, ובקריירה שלו 2 שערים ו-3 בישולים.
פאטצ'י מחכה: מה מפריד בין מכבי לסנטוס?