1 צפייה בגלריה
בן שרף מאושר
בן שרף מאושר
בן שרף מאושר
(פיב"א)
ענק. אחרי ההפסד הכואב לסרביה במחזור האחרון בשלב הבתים במסגרת אליפות אירופה, נבחרת ישראל לנוער פגשה בשמינית הגמר משוכה קשה בדמות ספרד, אך החבורה בכחול לבן הייתה אדירה, הביסה 89:102 ועלתה לשלב רבע הגמר.
מעל כולם היה בן שרף, שמתחילת המשחק הוא סחב את נבחרתו, הוביל את חבריו ושלט ללא עוררין על הפרקט עם לא פחות מ-40 (!) נקודות. הרבע הראשון היה צמוד מאוד, ישראל סיימה אותו מובילה, 18:19. ברבע השני, החבורה בכחול לבן המשיכה במומנטום החיובי וכבר הגיעה ליתרון דו ספרתי, לה רוחה צימקו מעט, ובירידה להפסקה זה 38:44 לישראל.
הרבע השלישי נפתח בצורה אדירה של 3:16 כחול לבן, ואחרי חמש דקות של כדורס לוח התוצאות הראה 47:65. הספרדים ניסו לחזור אך החבורה של אברהמי שמרה על ההובלה, 57:73 לקראת רבע רביעי, אחרון ומותח, שבאמת היה כזה.
נבחרת הנוער חוגגת את הניצחון על ספרד
ברבע האחרון הספרדים הצליחו לצמק עד הפרש שש נקודות בלבד, אבל אז אברהמי הזעיק פסק זמן, ממנו שרף החזיר את ההפרש לדו ספרתי ושם זה כבר היה רק של ישראל, שהביסה 89:102, מה שנתן לה את ההבטחה להישאר בדרג א' ועלייה לרבע הגמר, שם הנבחרת תפגוש את צרפת מחר, כאשר אם היא תנצח, תבטיח את ההשתפות באליפות העולם.
קלעו לנבחרת ישראל: בן שרף 40 נק', עומר מאייר 17 נק', מירון כץ 11 נק', תמיר גולד 10 נק', ירון גולדמן 7 נק', אביב חנקין ורני בלנגה 6 נק' כל אחד, גבריאל ארטמנקו 3 נק' ודניאל עזר גרידי 2 נק'.