1 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בכדורעף
נבחרת ישראל בכדורעף
נבחרת ישראל בכדורעף
(איגוד הכדורעף)
נבחרת ישראל בכדורעף ממשיכה להפתיע באליפות אירופה עד גיל 20. היום (שבת) הכחולים לבנים השיגו את הניצחון החמישי ברציפות בטורניר שנערך ביוון עם 0:3 על סלובניה. כרגע, היא במקום הראשון בבית.
אחרי הניצחונות על איטליה שהיא אלופת אירופה המכהנת, יוון המארחת, סקוטלנד וספרד, נרשם ניצחון נוסף של הנבחרת הישראלית שהביסה 0:3 את סלובניה. את הנבחרת הוביל מהקווים נועם כץ, שאיבד את אביו בשבוע שעבר.
במערכה הראשונה ישראל ניצחה 21:25, במערכה השנייה המשחק היה צמוד עוד יותר וזה הסתיים ב-23:25 ובמערכה החמישית זה נגמר עם 19:25. בנבחרת הצטיינו שי ליברמן עם 18 נקודות ומארק רורה עם 14 נקודות.
נועם כץ, מאמן הנבחרת, אמר: "ניצחון על סלובניה, מעצמת הכדורעף, הוא תמיד מרשים, במיוחד אם זוכרים שהפסדנו להם בינואר והניצחון היום הראה את מסלול ההתקדמות שלנו. לפנינו יום מנוחה ולאחריו שני משחקים כשהמטרה שלנו ברורה. קודם להבטיח מקום באליפות העולם ולאחר מכן לתת את הכל כדי להעפיל לחצי גמר".
שחקן הנבחרת, מארק רורה, הוסיף: "היה משחק קשה נגד הסלובנים שהמומנטום בו עבר מקבוצה לקבוצה כל הזמן, נשארנו עם הראש במשחק ולא נתנו לזה להשפיע עלינו. אנחנו מקדישים את הניצחון הזה לחבר לקבוצה האהוב עמי דוידסון שלא טס איתנו עקב פציעה".
המשחק הבא של הנבחרת יתקיים ביום שני בשעה 17:30 מול נבחרת בולגריה. כרגע, ישראל במקום הראשון בבית עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים, אחרי שהפסידה רק במערכה אחת מפתיחת הטורניר והיא בעמדה מצוינת לעלות לחצי הגמר. רק שתי הנבחרות הראשונות בבית עולות לשלב הזה.