3 צפייה בגלריה
אלעד מדמון מול ניקיטה מיכאילוב
אלעד מדמון מול ניקיטה מיכאילוב
אלעד מדמון מול ניקיטה מיכאילוב
(ההתאחדות לכדורגל)
אחרי שבעה משחקים במוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21, נבחרת ישראל הצעירה השיגה הערב (שבת), סוף כל סוף, נקודות ראשונות בקמפיין הנוכחי כשגברה 0:1 על אסטוניה.
החבורה של גיא לוזון הגיעה למשחק הערב כשהיא עדיין ללא נקודה אחת בתום שישה משחקים, כשהיא ספגה 15 שערים והבקיעה רק ארבעה מנגד, ואחרי תבוסה שספגה במחזור החולף בדמות 5:1 מגרמניה.
בזכות הניצחון, ישראל, לה שלוש נקודות, עלתה למקום החמישי בטבלת בית ד' תוך כדי שהיא חולפת על פניה של אסטוניה, שירדה אל המקום השישי והאחרון עם נקודה בלבד.
למרות הניצחון, הנבחרת הישראלית לא יכולה להיות מעודדת במיוחד, שכן היא הציגה יכולת חלשה לאורך כל שלבי המשחק ולא סיכנה יותר מדי את שערו של קאור קיבילה, מלבד ניסיונות של אמיר גנאח וסתיו נחמני המחליפים ושל רועי אלימלך, כולם במחצית השנייה.
3 צפייה בגלריה
שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל
שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל
שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל
(ההתאחדות לכדורגל)
בדקה ה-67, דניאל לוטס, שעלה מהספסל רק שבע דקות לאחר מכן, העניק מתנה לישראל כשבעט בתוך הרחבה ברגלו של נועם מלמוד. השופט שרק לפנדל, ואלעד מדמון לא התבלבל ובעט חזק אל הפינה השמאלית של הרשת.
לאחר שער היתרון, הנבחרת של לוזון הלכה אחורה ונתנה לאסטוניה להשתלט על המשחק ולהתקרב אל השער. בתוספת הזמן זה כמעט עלה לישראל ביוקר, אך למזלה ניב אליאסי רשם הצלת ענק באחד על אחד והקוון הניף את הדגל לנבדל במהלך שלאחר מכן, בו האסטונים מצאו את הרשת.
מחצית ראשונה
דקה 23: אנדראס ואהר הגיע ראשון לכדור קרן שהוגבה מצד ימין וניסה לדחוק פנימה, אך ניב אליאסי היה במקום וקלט.

דקה 39: אלימלך, טוקלומטי ולמקין ניסו לנצל ערבוביה ברחבה האסטונית ולסכן את השער, אך ללא הצלחה.

3 צפייה בגלריה
עידן טוקלומטי
עידן טוקלומטי
עידן טוקלומטי
(ההתאחדות לכדורגל)
מחצית שנייה
דקה 65: אמיר גנאח חתך נהדר מאגף שמאל למרכז ושלח בעיטה טובה מחוץ לרחבה, קאור קיבילה הדף לקרן.
שער! בדקה ה-67, ישראל עלתה ל-0:1: דניאל לוטס בעט בתוך הרחבה ברגלו של נועם מלמוד ושופט המשחק שרק לפנדל. אלעד מדמון בעט חזק ומדויק אל הפינה השמאלית של הרשת.

דקה 75: בנגיעה הראשונה שלו בכדור, סתיו נחמני קיבל כדור עומק על סף הרחבה ושלח בעיטה טובה, שחלפה מעט ליד הקורה השמאלית.

דקה 81: רועי אלימלך שלח בעיטה אדירה מרחוק, אך הכדור שלו נעצר במשקוף.
הרכב נבחרת ישראל: ניב אליאסי, רועי אלימלך, נועם מלמוד, אור ישראלוב (איתי בן חמו, 16', אמיר גנאח, 59'), סתיו למקין, סוף פודגוראנו (דורון ליידנר, 45'), רוי נאווי (ירין לוי, 45'), ניב יהושע, עדי יונה, אלעד מדמון ועידן טוקלומטי (סתיו נחמני, 74').
הרכב נבחרת אסטוניה: קאור קיבילה, קריסטו הוסאר, אנדראס ואהר, טאנל טאמיק, אלכסנדר ניקולאייב, טריסטן טוואלי, ניקיטה מיכאילוב, דניל טרסנקוב (דניאל לוטס, 60'), דימיטרי יפיהין (טניאל אוסטה, 80'), קארל מוסטמה וראמול סילאמה (אלכסנדר שאפובלוב, 69').