1 צפייה בגלריה
כריס ג'ונס
כריס ג'ונס
כריס ג'ונס
(הפועל ירושלים)
הפועל ירושלים פגשה הערב (ראשון) את מילאנו במשחק האחרון שלה במחנה האימונים באיטליה במה שהיה משחק ההכנה החמישי של האדומים, והם נכנעו בתוצאה 83:81.
יונתן אלון וחניכיו, שישחקו השנה ביורוקאפ, הגיעו למשחק במאזן של שני ניצחונות מול עירוני רמת גן וברשיה אל מול שני הפסדים מול הפועל תל אביב. מחזיקת הגביע פתחה את המשחק עם קאדין קרינגטון, כריס ג'ונסון, אוסטין וויילי, יובל זוסמן וספידי סמית'.
הרבע הראשון הסתיים ביתרון שלוש נקודות לקבוצתו של אטורה מסינה - 24:21, האיטלקים הורידו יותר ריבאונדים, אך הירושלמים לא החטיאו ל-2 נקודות כאשר קלעו שבעה סלים ללא החטאה מהטווח. שחקני מילאנו קלעו יותר שלשות והגיעו יותר פעמים לקו ולמחצית הם ירדו כבר ביתרון 36:42 כשההגנה שלהם איפשרה הפעם רק ארבעה סלים לשתי נקודות משמונה ניסיונות.
הרבע השלישי היה בסימן מהפך של מחזיקת הגביע שעלתה ליתרון 62:65 בתום 30 דקות של כדורסל כאשר קרינגטון ו-ווילי וג'ונסון כבר עם ספרות כפולות. האיטלקים ניצחו את הרבע האחרון 16:21 ואת המשחק 81:83 כאשר הקבוצה מהבירה ספגה את הפסדה השלישי בהכנה. האדומים של יונתן אלון יחזרו ארצה וביום רביעי הקרוב יארחו כבר את עירוני נס ציונה במסגרת שלב הבתים של גביע ווינר.