3 צפייה בגלריה
חוליאן אלברס מאושר
חוליאן אלברס מאושר
חוליאן אלברס מאושר
(רויטרס)
המחזור השביעי בליגה הספרדית ננעל היום (חמישי) עם כמה מפגשים מסקרנים, כאשר במוקד אתלטיקו מדריד השיגה 0:1 דרמטי על סלטה ויגו. בנוסף, ויאריאל גברה 1:2 על אספניול בחוץ, לאס פלמאס וריאל בטיס נפרדו ב-1:1, ומאוחר יותר, אתלטיקו מדריד תתארח אצל סלטה ויגו. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי Yes, STING TV, סלקום TV, פרטנר TV ו-FreeTv.
סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד 1:0
הקולצ'ונרוס שבו למסלול הניצחונות רגע לפני הדרבי של מדריד במחזור הבא, וצימקו את הפער מהאלופה לשתי נקודות. עבור הגליסיאנים מדובר בהפסד שני ברציפות והם איבדו גובה בטבלה. מי שהכריע את המשחק הוא חוליאן אלברס שנכנס לקצב בדיוק בזמן מבחינתו - והוא גם עשה זאת עם שער דרמטי מאין כמותו בדקה ה-90, שיעניק לחבורה של דייגו סימאונה הרבה רוח גבית לקראת המשחק הלוהט שמצפה לה במחזור הבא בוונדה מטרופוליטנו.
חוליאן מנצח לאתלטיקו את המשחק בדקה ה-90!
אספניול - ויאריאל 1:2
אחרי שהובסה מול ברצלונה 5:1, הצוללת הצהובה חזרה למסלול הניצחונות וליכולת הטובה שמציגה העונה. ז'ופרה נתן לקבוצה מברצלונה את היתרון מתוך הרחבה דקה אל תוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כאשר חמש דקות לאחר מכן, עדיין בתוספת הזמן, איוסה פרס כבש את השוויון. בדקה ה-63 פרס השלים צמד עם בעיטה נהדרת מקצה הרחבה והעלה את ויאריאל למקום השלישי בליגה (לפחות באופן זמני).
צמד לפרז, 2:1 לויאריאל נגד אספניול
3 צפייה בגלריה
שחקני ויאריאל חוגגים
שחקני ויאריאל חוגגים
שחקני ויאריאל חוגגים
(לה ליגה)

לאס פלמאס - ריאל בטיס 1:1

האחרונה בטבלה חילצה נקודה ביתית מהקבוצה האנדלוסית. וקטעה רצף של שלושה הפסדים ברציפות. המארחת עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה התשיעית כאשר אלברטו מוליירו קיבל כדור נהדר בתוך הרחבה, ומול חצי שער חשוף, גלגל את שער היתרון בקלילות. האנדלוסים לא אמרו נואש, ושלוש דקות אל תוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה ג'ובאני לו סלסו קבע מטווח קרוב את שער השוויון שבישר בסופו של דבר גם על חלוקת הנקודות.
לו סלסו שוב כבש אבל זה לא הספיק לבטיס
3 צפייה בגלריה
ג'ובאני לו סלסו במאבק
ג'ובאני לו סלסו במאבק
ג'ובאני לו סלסו במאבק
(לה ליגה)