5 צפייה בגלריה
רוברטו גלינאט
רוברטו גלינאט
רוברטו גלינאט
(שקד אבן)
עירוני רמת גן יצאה עם ידה על העליונה, כאשר רשמה הערב (רביעי) את ניצחון הבכורה שלה בליגת ווינר סל, כשהביסה 75:93 את עירוני קריית אתא, לה זה היה הפסד שני ברציפות.
החבורה של שמוליק ברנר פתחה את המשחק בסערה כשעלתה ליתרון דו ספרתי מהיר הראשות קנדל מקולום ואמין סטיבנס הנהדרים. הצפוניים לא הרימו ידיים, צמצמו את הפער, אך המארחת יצאה לריצה נוספת שחתמה רבע נפלא מבחינתה.
בתחילת הרבע השני, אשר אופיין במפגן שלשות, החבורה של אלדד בנטוב עשתה קולות של קאמבק כשהורידה את ההפרש לחד ספרתי, אך סל של מקולום סמוך לבאזר שמר על יתרון דו ספרתי למקומיים.
עירוני ר"ג מנצחת 75:93 את ע.קריית אתא
התסריט של הרבע השני חזר על עצמו בפתיחת המחצית השנייה, כשג'יי ג'יי קפלן הוריד את ההפרש, אך מקולום ואדם אריאל הוליכו את ר"ג לריצה שפתחה פער מבטיח. ברבע האחרון ההפרש קפץ למחוזות ה-20, והמשחק נכנס לגארבג' טיים אחד ארוך בו הקבוצות החליפו סלים אחת עם השנייה, כשבסיום החבורה של ברנר ניצחה כאמור 75:93.
חניכיו של ברנר יחזרו למסגרת האירופית בשבוע הבא וינסו לרשום שם ניצחון בכורה בליגת האלופות של פיב"א, כשלאחר מכן יפגשו את עירוני נס ציונה במסגרת המקומית. מנגד, קריית אתא תרצה להתאושש כשתתמודד במשחקה הבא נגד הפועל ירושלים, ותשאף להימנע מרצף הפסדים ארוך כבר בפתיחת העונה.
קלעו לעירוני רמת גן: קנדל מקולום 19 נקודות, אמין סטיבנס 18 נק', רוברטו גלינאט 17 נק', אדם אריאל 10 נק', יהל מלמד 9 נק', רועי הובר 8 נק', דורי סהר ודרו קרופורד 5 נק' כ"א ובניה סרור 2 נק'.
קלעו לעירוני קריית אתא: שאבון לואיס 16 נקודות, רז אדם 13 נק', סילביו דה סוסה וג'יי ג'יי קפלן 10 נק' כ"א, אקיה פרואיט 8 נק', יובל לוין ודריל מורסל 7 נק' כ"א וגל בייטנר 4 נק'.
רבע ראשון: 22:35 לרמת גן
חמישיית עירוני רמת גן: דורי סהר, עומר פלג, קנדל מקולום, שחר ארז ואמין סטיבנס.
חמישיית קריית אתא: אקיה פרואיט, יובל לוין, רועי נניקשווילי, יהב שטרית ודריל מורסל.
מקולום וסטיבנס פתחו חזק עובר החבורה מרמת גן, כשמן העבר השני לא היה מענה ליכולת הגבוהה שהציגו, וחניכיו של שמוליק ברנר עלו ליתרון 6:16 מהיר. הלבנים המשיכו את השטף והקפיצו את היתרון לשש עשרה נקודות, לפני שמספר סלים של קריית אתא צמצמו המעט את הפער. המקומיים יצאו לריצה נוספת והעלו את יתרונם ל-15:28, פער שנשמר עד לסיום הרבע.
5 צפייה בגלריה
אמין סטיבנס
אמין סטיבנס
אמין סטיבנס
(שקד אבן)
רבע שני: 42:53 לרמת גן
החבורה של אלדד בנטוב צמצמה את הפער בתחילת הרבע, אך שתי שלשות וסל של בניה סרור העלו את רמת גן ליתרון דו ספרתי, 30:44. רז אדם עצר את המומנטום הלבן עם שלשה פנויה, כשלואיס הוריד את ההפרש לחד ספרתי. מיד לאחר מכן מלמד תפר שלשה, אך רז אדם הגיב באחת משלו התקפה אחת אחרי. דורי סהר המשיך את מפגן השלשות עם אחת משלו, וסל של מקולום בהתקפה האחרונה הוריד את המקומיים להפסקה ביתרון דו ספרתי.
5 צפייה בגלריה
מאבק על הכדור
מאבק על הכדור
מאבק על הכדור
(שקד אבן)
רבע שלישי: 61:76 לרמת גן
מקולום פתח את המחצית השנייה עם קליעה מחצי מרחק, קפלן הגיב מיד עם שלשה מהפינה מן העבר השני, ודה סוסה רשם דאנק נהדר בנוסף. קפלן עם לייאפ נהדר הוריד את הפער לחד ספרתי, 49:57. אדם אריאל התעורר מנגד עם שלשה שהעלתה אותו לדאבל פיגרס בנקודות. חדירות נהדרות של מקולום, כשאחת מהן הסתיימה בסל ועבירה, העלו את המארחת ליתרון של 16 נקודות, 51:67.
אקיה פרואיט עם סל לאחר ריבאונד התקפה צימק במעט את הפער, אך סלים של הובר ומלמד מנגד שמרו על יתרון מבטיח. דרו קרופורד הקפיץ את ההפרש לשבע עשרה נקודות, 59:76.
5 צפייה בגלריה
קנדל מקולום
קנדל מקולום
קנדל מקולום
(שקד אבן)

רבע רביעי: 75:93 לרמת גן

קרופורד פתח את הרבע עם דאנק יפה, כשגלינאט מוסיף שלשה מיד אחריו התקפה לאחר מכן ומעלה את המקומיים ליתרון 20. קפלן ענה עם שלשה, והובר הגיב עם אחת משלו מיד אחרכך. המשחק הפך לגארבג' טיים אחד ארוך, כאשר ההפרש נותר בעינו ונע סביב מחוזות ה-20. בייטנר קלע לייאפ במתפרצת לאחר החטאה של הובר משלוש.
5 צפייה בגלריה
אמין סטיבנס
אמין סטיבנס
אמין סטיבנס
(שקד אבן)