9 צפייה בגלריה
שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים
(שחר גרוס)
המחזור השמיני בליגה הלאומית התקיים הערב (שני) עם שלושה מפגשים מרתקים, כאשר במוקד בני יהודה אירחה את הפועל ראשון לציון וניצחה אותה 0:1. במקביל, הפועל כפר סבא סיימה ב-2:2 עם הפועל רעננה ומכבי יפו ניצחה 2:4 את רמת השרון.
בני יהודה - הפועל ראשל"צ 0:1

החבורה משכונת התקווה רצתה לחזור למסלול הניצחונות, אחרי שהשיגה רק נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים. חניכיו של דוד מרטן התקשו, אך לבסוף הצליחו למצוא את השער וגם להשיג שלוש נקודות חשובות.

במחצית ראשונה נטולת שערים ראינו בעיקר משחק אגרסיבי, שגם עלה לאורחת בהרחקה. משה סמל תיקל בחריפות את סתיו ישראלי וקיבל את הכרטיס האדום. בהמשך, הרכש החדש של בני יהודה, זיגי בדיבאנגה, עלה בדקה ה-62 וסיפק כבר אחרי 60 שניות בישול נהדר לגיל יצחק, שכבש את השער המכריע.
ראשל"צ עוד ניסתה לחזור והייתה קרובה לרשום שוויון דרמטי בתוספת הזמן, אך לבסוף היא נותרה ללא כלום. במחזור הבא, בני יהודה תתארח אצל הפועל פתח תקווה, בעוד שהפועל ראשל"צ תארח את הפועל רמת גן.
9 צפייה בגלריה
שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים
(שחר גרוס)
דוד מרטן אמר בסיום: “אני מאוד שמח מהניצחון, זה יחזיר אותנו למסלול הנכון. איבדנו קצת ביטחון אחרי שני המשחקים האחרונים, במיוחד נגד רמת גן שבאמת היינו מצוינים ופשוט עם המון החמצות כמו היום, והמשחק ברח לנו, אבל היום אנחנו נזכור את שלוש הנקודות והשער הנקי ונמשיך מפה".
“אני מאוד מרוצה מהופעת הבכורה של זיגי, מתחילת העונה אנחנו עם המון פציעות גם של שחקנים באותן עמדות, היום חוץ מאלירן לא היה לנו עוד שחקן כנף אחד זמין. זיגי מתאמן איתנו רק כמה ימים אז זה היה איפה הימור להכניס אותו, אבל עשינו את זה וכשכל השחקנים עוד יחזרו מפציעות וכל הסגל שיש כאן שזה סגל באמת מצוין, אנחנו נראה כאן בני יהודה הרבה יותר טובה, איכותית ודורסת".
“זו ליגה של מומנטום, זו ליגה של מי שיותר יציב, בליגה הזו אף משחק לא פשוט, אפשר להגיע למשחק נגד קבוצה המקום האחרון ולהפסיד ולנצח את המקום הראשון, זו ליגה משוגעת, כולם יודעים ומכירים, כל משחק הוא קשה, מצפה לנו משחק סופר קשה נגד פתח תקווה וגם להם לא יהיה קל אז יהיה מעניין", סיכם.
9 צפייה בגלריה
דוד מרטן
דוד מרטן
דוד מרטן
(שחר גרוס)
עופר טסלפפה אמר מנגד: “תחושה מעורבת בסיום כי בסך הכל פתחנו טוב את המשחק, הגענו למצבים ויצאנו למעברים טובים. האדום שיבש את הכל, אבל גם אחרי האדום לא עזבנו את המשחק לרגע, בסוף היו לנו שתי הזדמנויות להשוות את המשחק ואני גאה בשחקנים שלי על המאמץ שהם נתנו פה, מאמץ אדיר במחצית שלמה בעשרה שחקנים לא עזבו את המשחק לרגע, הכי מחויבים שיש".
“בני יהודה הכניסה עוד שחקן התקפי ועוד שחקן התקפי, וידענו לעמוד בזה ובסוף הגענו לשני מצבים של זריהן שאם רצינו שיגיע כדור לראש של מישהו זה שלו וחבל, החמצות זה חלק מהמשחק. אז אני יוצא בתחושות מעורבות כי סך הכל חיפשנו להגיע למשחק, ליצור יציבות, ולא מצאנו את זה לצערנו כי האדום בסופו של דבר הכריע את המשחק".
“נגד רמת גן מצפה לנו משחק נגד אחת הקבוצות הכי מוכשרות בליגה וגם לא יציבה כמונו, משחק טוב של שתי קבוצות שרוצות לשחק כדורגל ואני מאמין שמי שיבוא ביום שישי ייהנה", סיכם.
9 צפייה בגלריה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
(שחר גרוס)
דקה 9: הזדמנות גדולה לבני יהודה. אלירן עטר הרים מבעיטה חופשית מרחוק, יעקב אבבה הגיע חופשי לכדור, אך הבלם בעט ברשלנות החוצה.
דקה 23: עוד החמצת ענק של המארחת. נועם גיסין השאיר את גיל יצחק מול שער חשוף מאזור נקודת הפנדל, אבל האחרון פספס את המסגרת.
9 צפייה בגלריה
עמית כהן עם הכדור
עמית כהן עם הכדור
עמית כהן עם הכדור
(שחר גרוס)
דקה 33: אירוע שנוי במחלוקת. דור ג'אן התרומם לנגיחה ברחבה של טמיר ללו ונתפס בצורה גסה על ידי אבבה. השופט לא שרק לפנדל למרות טענותיה של האורחת.
דקה 45, כרטיס אדום להפועל ראשון לציון: דקה אחרי שבעט לקורה, משה סמל הורחק בכרטיס אדום ישיר בעקבות תיקול חריף על סתיו ישראלי. הפועל ראשל"צ נותרה בעשרה שחקנים.
9 צפייה בגלריה
השופט מרחיק את משה סמל
השופט מרחיק את משה סמל
השופט מרחיק את משה סמל
(שחר גרוס)
9 צפייה בגלריה
משה סמל
משה סמל
משה סמל
(שחר גרוס)
דקה 63, שער! בני יהודה עלתה ל-0:1: הנה זה הגיע. זיגי בדיבאנגה נכנס מהספסל של דוד מרטן להופעת בכורה ובישל ליצחק, שהעלה את המארחת על לוח התוצאות.
9 צפייה בגלריה
אלירן עטר חוגג עם גיל יצחק
אלירן עטר חוגג עם גיל יצחק
אלירן עטר חוגג עם גיל יצחק
(שחר גרוס)
9 צפייה בגלריה
זיגי בדיבאנגה
זיגי בדיבאנגה
זיגי בדיבאנגה
(שחר גרוס)
דקה 92: ראשל"צ כמעט השיגה שוויון דרמטי. כדור עומק שנשלח לרחבה הגיע לרועי זריהן, שנגח אותו החוצה ומיד תפס את ראשו נוכח ההחמצה הגדולה.
מכבי יפו - רמת השרון 4:2
הבולגרים רצו להמשיך את המומנטום החיובי, אבל לא ציפו להתפרקות כזו מול החבורה מהשרון. שני שערי בזק על סף השריקה למחצית קבעו 0:2 לאורחת, מתן בית יעקב צימק עם שער מדהים, אך מיד אחר כך בן מיזן שוב הגדיל את היתרון.
הקבוצה המנצחת פגשה את הרשת גם בפעם הרביעית ובית יעקב צימק שוב בתוספת הזמן, מה שלא הספיק ליפו, שתנסה להתאושש במחזור הבא מול הפועל רעננה בחוץ. רמת השרון מצידה, תארח את הפועל עפולה במחזור הבא.
דקה 44, שער! רמת השרון עלתה ל-0:1: על סף השריקה למחצית ואחרי דקות רבות ללא שער, ג'יי ליבנה העלה את האורחת ליתרון עם שער בנגיחה.
דקה 45, שער! רמת השרון עלתה ל-0:2: פחות מדקה לקח לחבורה מהשרון כדי להכפיל. הפעם היה זה מיכאל מרנשטיין שדחק מקרוב אחרי כדור קרן נוסף.
דקה 55, שער! מכבי יפו צימקה ל-2:1: שער ענק. מתן בית יעקב הניף רגל מחוץ לרחבה והדביק את הכדור לחיבורים עם בעיטה אדירה.
דקה 57, שער! רמת השרון עלתה ל-1:3: החבורה של ירון הוכנבוים לא נתנה ליפו ליהנות מהשער המצמק. בן מיזן הגיע למסירת רוחב שעברה את כל ההגנה היפואית, והגדיל חזרה את היתרון של רמה"ש.
דקה 75, שער! רמת השרון עלתה ל-1:4: דלילות וטעויות בהגנה של הבולגרים עזרו לבן הדדי לקבל כדור מול שער ריק, אחרי שגם שוערה של יפו יצא ממקומו. מספר 11 לא התבלבל וגלגל פנימה את הרביעי.
דקה 93, שער! מכבי יפו צימקה ל-4:2: מתן בית יעקב הוסיף לעצמו עוד שער נהדר עם גול בבעיטה חופשית, אך לצערו זה רק שער ניחומים בשלב זה של ההתמודדות.
הפועל כפר סבא - הפועל רעננה 2:2
הדרבי של השרון הסתיים בחלוקת נקודות. הירוקים עלו ליתרון ראשונים, אך האורחת הצליחה להפוך עוד במחצית הראשונה. בדקה ה-80, חוליו סזאר השלים צמד עם שער נוסף לזכות הכפר סבאים, מה שגם היה הפעם האחרונה בה כדור נכנס לרשת באותה ההתמודדות.
הפועל כפר סבא תנסה להשיג שלוש נקודות במחזור הבא, כשתתארח אצל הפועל נוף הגליל. הפועל רעננה תנסה לא להסתבך עוד בחלקים התחתונים של הטבלה, ותנסה במחזור הבא להשיג ניצחון ביתי על יפו.
דקה 4, שער! הפועל כפר סבא עלתה ל-0:1: הירוקים מצאו את השער במהירות. חוליו סזאר קיבל כדור רוחב נהדר, בעט חזק בשמאל וקבע יתרון למארחת.
דקה 18, שער! הפועל רעננה השוותה ל-1:1: יובל טיטלמן התמקם יפה ברחבה והגיע להרמה מאגף ימין, נגח פנימה והכניע את שוערה של הקבוצה הביתית.

דקה 32, שער! הפועל רעננה עלתה ל-1:2: המהפך הושלם. במהלך דומה לשער הראשון, חיים מקונן הרים מצד ימין וסיפק בישול נוסף מבחינתו, הפעם לניר עזריה, שנגח והרשית את השני לזכות האורחת.

דקה 80, שער! הפועל כפר סבא השוותה ל-2:2: שוערה של רעננה הכשיל שחקן כפר סבאי ברחבה, חוליו סזאר ניגש לבעוט את כדור העונשין מ-11 המטרים ודייק. צמד לחלוץ.