7 צפייה בגלריה
זיו ואדאמס חוגגים
זיו ואדאמס חוגגים
זיו ואדאמס חוגגים
(רועי כפיר)
לאחר שהחלה את עונתה האירופית עם שני הפסדים רצופים בליגת האלופות של פיב"א, הפועל חולון פתחה הערב (שני) את עונת 2024/25 בליגת ווינר סל עם ניצחון 71:89 על הפועל חיפה.
תחילת המשחק אופיינה בחוסר תכליתיות כאשר שתי הקבוצות נראו לא מרוכזות והחטיאו זריקות רבות, עובדה שהובילה את ההתמודדות להיות שקולה לאורך כל המחצית הראשונה. את החבורה של גיא גודס הובילו מרקוס בינגהאם (27 נקודות, 10 מ-10 מהשדה) ויפתח זיו (13 נק'), שבצד השני בלט מאט קולמן (17 נק') והקבוצות ירדו לחדר ההלבשה בתוצאה של 38:40 לטובת חולון.
המחצית השנייה נפתחה בקצב גבוה וכללה חילופי סלים רבים, עד שג'יילן אדאמס השתלט על המשחק וקלע שתי שלשות רצופות, שהתווספו לדאנק של דקאראי טאקר, והקפיצו את יתרונם של הצהובים. הקו האחורי של חולון המשיך להיראות נהדר, ושלשות נוספות של זיו ואדאמס השלימו ריצת 0:9 שהעלו אותם ליתרון דו ספרתי.
ניצחון גדול לגודס וחולון על הפועל חיפה
זהו היה הרבע שקבע את המשחק ומה שקיבע את ההפרש בין הצדדים, שכן ברבע האחרון המשחק נע מצד לצד ונותר על כנו, כאשר חבורתו של אלעד חסין מצמצת במעט אך לא הצליחה להשלים מהפך. חולון ברחה בסוף כל הדרך לתוצאת המשחק, 71:89.
המנצחת תנסה להמשיך במומנטום החיובי במשחקה הבא מול הפועל גליל עליון, בעוד האדומים יפגשו את נתניה ויקוו לרשום ניצחון ראשון.
קלעו להפועל חולון: מרקוס בינגהאם 27 נקודות, ג'יילן אדאמס 17 נק', יפתח זיו 13 נק', ניב משגב 11 נק', עידן זלמנסון ונתנאל ארצי 7 נק' כ"א, דקאראי טאקר 5 נק' ומיקל קייזר 2 נקודות.
קלעו להפועל חיפה: מאט קולמן 17 נקודות, קמרון יאנג 15 נק', ג'יילן ג'ונסון 10 נק', ווילי וורקמן 8 נק', גיל נויוביץ' 7 נק', טייילר ביי 6 נק', דניאל רוזנבאום 5 נק' ועמית גרשון 3 נק'.
7 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
(רועי כפיר)
רבע ראשון: 17:17
חמישיית הפועל חולון: ניב משגב, ג'יילן אדאמס, מייקל קייזר, מרקוס בינגהאם ודקאראי טאקר.
חמישיית הפועל חיפה: טיילר ביי, מאט קולמן, ג'יילן ג'ונסון, דניאל רוזנבאום ועמית גרשון.
7 צפייה בגלריה
קולמן מול משגב
קולמן מול משגב
קולמן מול משגב
(רועי כפיר)
המשחק נפתח עם חוסר תכליתיות שבא לידי ביטוי עם מספר החטאות משתי הקבוצות, כאשר מי ששבר את הבצורת הוא בינגהאם עם שתי נקודות בצבע. מן הצד השני מי שקלע את הסל הראשון של חיפה הוא קולמן שהשלים מהלך של סל ועבירה. אדאמס התעורר ותפר סל יפה מחצי מרחק, ג'ונסון הגיב מיד לאחר מכן בצד השני. ניב משגב צלף שלשה פנויה שהעלתה את הצהובים - סגולים ל- 5:9. סלים של וורקמן וג'ונסון השוו את התוצאה.

המוציא לפועל העיקרי של חולון הוא בינגהאם, שהוסיף סל בצבע על שני שומרים. התקפה מנגד יאנג הגיב עם סל ועבירה. המשחק נשאר צמוד כאשר הקבוצות מחליפות צדדים, 12:15 לחבורה של גיא גודס. גיל נויוביץ' השווה עם שלשה גדולה כדי לנעול את הרבע הראשון.

7 צפייה בגלריה
ג'יילן אדאמס מכדרר
ג'יילן אדאמס מכדרר
ג'יילן אדאמס מכדרר
(רועי כפיר)
רבע שני: 38:40 לחולון
מי שעלה ראשון על לוח התוצאות ברבע השני הוא אדאמס עם שלשה מהפינה, יאנג הגיב מנגד. עידן זלמנסון הראה את יכולת הקליעה שו כאשר תפר שלשה משלו. ארצי וקולמן החליפו סלים, 21:25 לחולון. יפתח זיו עם שני סלים יפים כשבתווך קולמן מוסיף אחד משלו. זיו ממשיך ללהוט ומוסיף שלשה גדולה.
האלי הופ נהדר בין ג'ונסון לביי מוריד את היתרון של חולון ל-30:34. יאנג הוסיף שלשה מטווח רחוק כדי להוריד לנקודה בלבד, וקליעה מהקו וסל נוסף של ביי משלימים ריצת 0:10 של חיפה ומעלים אותה ליתרון. דניאל ארצי עוצר את המומנטום החיפאי עם שלשה מהפינה ומחזיר את היתרון לחולון, 36:37. קולמן הגיב עם שתיים משלו ואדאמס תופר שלשה על הבאזר כדי לסיים את המחצית.
7 צפייה בגלריה
דניאל ארצי
דניאל ארצי
דניאל ארצי
(רועי כפיר)
7 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון
(רועי כפיר)
רבע שלישי: 55:69 לחולון
מי שעולה ראשונה על לח התוצאות במחצית השנייה היא הפועל חיפה, עם סל במתפרצת של קולמן. ניב משגב הגיב עם ליי-אפ ורשם את נקודות הבכורה של חולון ברבע. רוזנבאום תפר שלשה וקולמן קלע מהקו כדי להעלות את האדומים ליתרון. אדאמס ענה עם שתי שלשות, והאלי הופ נהדר של זיו את טאקר החזיר את היתרון לידיה של חולון, 48:50. סלים נוספים של הגבוהים של גודס, זלמנסון ובינגהאם הגדילו את היתרון. גרשון ענה עם נקודותיו הראשונות במשחק ועצר את הריצה עם שלשה.
אדאמס עם השלשה החמישית שלו במשחק, ואחת נוספת כזו של זיו משלימות ריצת 0:9 ומקפיצות את החולונים ליתרון 12, 51:63. נויוביץ' עצר את הריצה עם סל בצבע. וורקמן קלע ג'אמפ נקי מחצי מרחק. בינגהאם נועל את הרבע עם סל בתוך הצבע על הבאזר.
7 צפייה בגלריה
אלעד חסין
אלעד חסין
אלעד חסין
(רועי כפיר)

רבע רביעי: 71:89 לחולון

הרבע נפתח עם החטאות מצד שתי הקבוצות, והראשון שעלה על לוח התוצאות הוא בינגהאם עם שתי קליעות מדויקות מקו העונשין, שהעלו את הצהובים ליתרון שיא של 16 נקודות. יאנג ענה עם סל ועבירה מן הצד השני, וחטיפה של נויוביץ' וסל במתפרצת מקטינים את יתרונה של חולון ל-11. הקבוצות מחליפות סלים, ואחד נוסף כזה של יאנג מוריד את ההפרש לחד ספרתי. ההגנה של האדומים עוצרת את חולון, וג'ונסון משלים ריצת 2:11 לטובתם. ניב משגב הגיב מיד עם שלשה גדולה שהעניקה לגודס אוויר לנשימה. אחת נוספת שלו העלתה את חולון ליתרון השיא שלה, 68:84.