4 צפייה בגלריה
פטריק בברלי
פטריק בברלי
פטריק בברלי
(הפועל "שלמה" ת"א)
אחרי שלושה ניצחונות רצופים ביורוקאפ, הפועל תל אביב נעצרה הערב (רביעי) מול טרנטו ונכנעה לה 79:73 במסגרת המחזור החמישי של המפעל. הקבוצה של סטפנוס דדאס ירדה למאזן של 2:3 לאחר חמישה משחקים ואיבדה גובה אחרי שהייתה במומנטום חיובי באירופה.
בפתיחת המשחק האדומים התקשו הגנתית ואפשרו לחבורה המקומית לברוח ולפתוח פער שהגיע לשמונה נקודות בסיומו של הרבע הראשון. ג'ונתן מוטלי התעורר ושמר את הפועל קרובה, כשהוא נעזר בתומר גינת כדי להוריד את הפער בהפסקה לשלוש בלבד, 38:41 לטרנטו.
נקודת המפנה הגיעה ברבע השלישי, כשחניכיו של דדאס יצאו טובים יותר מחדרי ההלבשה והצליחו להפוך את התוצאה לאחר רבע שבו היתרון החליף ידיים פעמים רבות.
המומנטום האדום נמשך ברבע האחרון, כשפוסטר (18 נק') הוביל בריחה עם שני דאנקים רצופים. כשהיה נדמה כי היא בדרך הבטוחה לניצחון, הפועל נתקעה ואפשרה למארחת לחזור למשחק ולקחת את היתרון לידיה. בדקה האחרונה, הפעולות הקטנות היו אלה שהכריעו את המשחק, ושחקניה של טרנטו היו אלה שיצאו עם ידם על העליונה.
קלעו להפועל ת"א: מרכוס פוסטר 18 נקודות, ג'ונתן מוטלי 16 נק', תומר גינת 10 נק', ג'ו רגלנד 8 נק', פטריק בברלי 7 נק', ברונו קבוקלו 6 נק', איש ויינרייט 5 נק' ובר טימור 3 נק'.
רבע ראשון: 18:26 לטרנטו
חמישיית טרנטו: קווין אליס, מיילס קייל, אנדראה פצ'יה, סלום מאווגבה ואנתוני לאמב. חמישיית הפועל ת"א: פטריק בברלי, מרקוס פוסטר, ג'ונתן מוטלי, איש וויינרייט ותומר גינת.

הקבוצה של סטפנוס דדאס לא פתחה טוב והפסידה ריבאונד התקפה כמה וכמה פעמים, האיטלקים עלו ל-4:11, אך תומר גינת ענה עם שלשה וצמצם את ההפרש. שמירה לקויה בהגנת האדומים הציבה את היריבה ביתרון שבע, פטריק בברלי דייק מקו העונשין רק פעם אחת מתוך שתי זריקות. גם ג'ונתן מוטלי פספס מהקו, אפס מארבע מבחינתו הערב. גינת שוב צלף מחוץ לקשת, גם בר טימור עלה לפרקט כדי לנסות להציל את הרבע הראשון.

סאיילו ניאנג לא התרגש מטימור וסחט ממנו סל ועבירה מתחת לטבעת כדי להשלים מהלך של שלוש נקודות. טימור תיקן עם מהלך אישי נפלא ושתי נקודות, מיילס קייל ענה בחזרה כשחדר בין ברונו קבוקלו לבברלי וקלע שתיים משלו. טרנטו המשיכה לדייק ועלתה ל-10 הפרש, שירד לשמונה בסיום הרבע אחרי סל של ג'ו רגלנד.
4 צפייה בגלריה
מרקוס פוסטר
מרקוס פוסטר
מרקוס פוסטר
(הפועל "שלמה" ת"א)
4 צפייה בגלריה
איש וויינרייט
איש וויינרייט
איש וויינרייט
(הפועל "שלמה" ת"א)
רבע שני: 38:41 לטרנטו
טרנטו פתחה עם שלשה, קבוקלו החזיר עם שלשה משלו מהפינה. אליס נכנס יפה פנימה ושם שתיים קלות, מוטלי הצליח להשיב בשתיים ומוטלי קלע עוד נקודות מתחת לסל כדי להוריד לחמש הפרש. הסלים ההדדיים המשיכו, ופוסטר הוריד את ההפרש לנקודה בלבד, 34:35 לאיטלקים. כל מטאטא ירה אצל המקומיים, שמנגד חוסר ריכוז אצל האדומים אפשר להם לפתוח מעט את יתרונם, אך מוטלי היה שם כדי לצמק.
4 צפייה בגלריה
ג'ונתן מוטלי
ג'ונתן מוטלי
ג'ונתן מוטלי
(הפועל "שלמה" ת"א)
רבע שלישי: 57:58 להפועל ת"א
גינת פתח את הרבע עם סל, שמנגד לאמב תפר שלשה נוספת לזכותו. פוסטר הגיב מיד עם קליעה מחוץ לקשת משלו. מסירה על מגרש שלם של בברלי מצאה את מוטלי בצבע ותורגמה לאסיסט נהדר. ארבע נקודות רצופות של המארחים העלו אותם ליתרון שוב, 45:48. המטוטלת המשיכה לנוע, ושלשה של פוסטר פלוס סל במתפרצת של גינת הפכו את היתרון. החבורה של דדאס המשיכה להחטיא מחוץ לקשת, אך המשחק השקול המשיך, כשהקבוצות החליפו סלים ואף אחת מהן לא הצליחה לפתח יתרון משמעותי. הן נשארו צמודות לאורך הרבע. המשחק חיפש צד שייקח אותו, כאשר היריבות התקשו למצוא את הסל. רגלנד עם שלשה גדולה חתם את הרבע כשהפועל בראש.
רבע רביעי:
תשע נקודות רצופות של פוסטר, שכללו שלשה ושני דאנקים נהדרים שמו את האדומים ביתרון מינימלי.