2 צפייה בגלריה
עומרי גאנדלמן
עומרי גאנדלמן
עומרי גאנדלמן
(ראובן שוורץ)
המחזור השני של הקונפרנס ליג נפתח הערב (חמישי) כשבמוקד, עומרי גאנדלמן המשיך בעונה האדירה שלו והפעם בישל את השער הראשון ב-1:2 של גנט על מולדה. בנוסף, צ'לסי הביסה 1:4 בחוץ את פנאתינייקוס ופיורנטינה גברה 2:4 על סט גאלן בתום משחק משוגע.
גנט - מולדה 1:2

עומרי גאנדלמן לא עוצר. הקשר המשיך לספק מספרים ובישל את שער היתרון של גנט בדקה ה-24 לנואה פאדיג'ה. מולדה עוד הצליחה לחזור למשחק עם שער של מאטס דהיל בדקה ה-78, אך ארצ'י בראון הכריע את המשחק לטובת הבלגים עם שער דרמטי בתוך תוספת הזמן. מאז תחילת העונה הישראלי, שהוחלף הערב בדקה ה-72, כבש שמונה שערים ובישל שניים, כולל השער הנוכחי שסידר לפאדיג'ה הסנגלי.

פנאתינייקוס - צ'לסי 4:1
צ'לסי גדולה על המפעל הזה, ללא ספק. הבלוז הגיעו למגרש עם אווירה עוינת, אך לא התרגשו במיוחד והביסו את היוונים האומללים. ז'ואאו פליקס פתח את החגיגה בדקה ה-22, מיכאילו מודריק הכפיל בדקה ה-49, פליקס השלים צמד מבישול של האוקראיני שש דקות לאחר מכן ובדקה ה-59 כריסטופר אנקונקו כבש את הרביעי בפנדל. פאקונדו פליסטרי הצליח רק לצמק בדקה ה-69.
2 צפייה בגלריה
ז'ואאו פליקס חוגג
ז'ואאו פליקס חוגג
ז'ואאו פליקס חוגג
(רויטרס)
סט גאלן - פיורנטינה 4:2
משחק משוגע בשווייץ. המארחת פתחה עם יתרון מרגליו של פליקס מבימבי בזקה ה-23, פיורנטינה הפכה עם שערים של לוקאס מרטינס קווארטה (50') וגו'נתן איקונה (54') ולוקאס גורטלר איזן ל-2:2 בדקה ה-62, אך איקונה (69') השלים צמד ורובין גוסנס חתם בתוספת הזמן והעניק לאיטלקים את שלוש הנקודות.

ריאל בטיס - קופנהאגן 1:1

משחק בין שתי קבוצות שלא הצליחו להשיג נקודה במשחק הפתיחה, סיימו את ההתמודדות ביניהן ללא הכרעה. אז אבדה כבש ראשון עבור המארחת כבר בדקה השמינית, קווין דיקס השווה בדקה ה-77 מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק. בטיס כרגע במקום ה-27, כשמנגד הדנים במקום ה-25.
תוצאות נוספות:
הארטס - אומוניה ניקוסיה 0:2 אפואל ניקוסיה - בוראצ' בנג'ה לוקה 1:0 דיורגרדן - ויטוריה גימארייש 2:1 ויקינגור - סרקל ברוז' 1:3 צליה - איסטנבול באשקשהיר 1:5 יגילונה ביאליסטוק - פטרוקוב 0:2 לרן - שמרוק רוברס 4:1 ראפיד וינה - נואה 0:1 מלאדה בולסלאב - לוגנו 1:0 באצ'קה טופולה - לגיה ורשה 3:0 הלסינקי - דינמו מינסק 1:1 לובליאנה - לאסק לינץ 0:2 פאפוס - הידנהיים 1:0 דה ניו סיינטס - אסטנה 0:2