4 צפייה בגלריה
קנדל מקולום
קנדל מקולום
קנדל מקולום
(פית כחלון באדיבות מכבי רמת גן)
המחזור הרביעי בליגת ווינר סל נפתח היום (שישי), כשבני הרצליה רשמה קאמבק אדיר ויצאה עם 86:88 מול מכבי רמת גן. במשחק נוסף, עירוני נס ציונה רשמה ניצחון בכורה כשגברה 83:101 על גלבוע/גליל.
בני הרצליה - מכבי רמת גן 86:88

בתום קאמבק מופרע ודרמה בסיום - בני הרצליה מחקה פיגור 21, רשמה ניצחון שלישי העונה כשגברה 86:88 על מכבי רמת גן.

המשחק נפתח בצורה שקולה, כאשר מקולום וסילבה בלטו משני הצדדים, אך סלים של מלמד והובר יצרו בריחה קטנה לחבורה של שמוליק ברנר לקראת סוף הרבע. המומנטום נמשך ברבע השני והאורחים עליו ליתרון דו ספרתי, שחצה בשיאו את רף ה-20, ושתי שלשות של הרצליה צימקו את ההפרש בהפסקה, 32:47.
ביציאה מחדרי ההלבשה הקצב ההתקפי של המשחק נרגע מעט, והקבוצות שמרו על הסטטוס קוו כשהחליפו סלים לאורך הרבע ולא הצליחו לייצר מומנטום, כשכל אחת מהן יצאה לריצת 0:8 משלה.
4 צפייה בגלריה
אדם אריאל
אדם אריאל
אדם אריאל
(גיא ביטמן באדיבות מכבי רמת גן)
ברבע המכריע, האורחת לא הצליחה למצוא את הסל בדקות הראשונות והרצליה ניצלה זאת על מנת ללחוץ על הגז ולהשוות את המשחק בעזרת ריצת 0:18. ר"ג הייתה נראית חסרת אונים וחסרת תכליתיות, והמארחת ניצלה זאת עד תום כדי למחוק פיגור 21, לעלות לתירון ולא להביט לאחור בדרך ל-86:88 ענק.
מהפך גדול ומשחק ענק בין הרצליה לרמת גן
קלעו לבני הרצליה: ג'ימי קלארק 26 נקודות, ג'ון מיקס 16 נק', דשון פרנסיס 15 נק', כריס סילבה 11 נק', פרדי בורדיון ואיתן בורג 8 נק', עומר בן דוד 3 נק' ואלון מיכאלי 1 נק'.
קלעו למכבי רמת גן: קהל מקולום 20 נקודות, רוברטו גלינאט 15 נק', אמין סטיבנס 14 נק', אדם אריאל 12 נק', רועי הובר 11 נק', קרו קרופורד 8 נק', יהל מלמד 4 נק' ובניה סרור 2 נק'.
רבע ראשון: 16:23 למכבי רמת גן
חמישיית בני הרצליה: כריס סילבה, ג'ימי קלארק, פרדי בורדיון, ג'ון מיקס ודשון פרנסיס.
חמישיית מכבי רמת גן: קנדל מקולום, אמין סטיבנס, אדם אריאל, רוברטו גלינאט ויהל מלמד.
המשחק נפתח באופן במשחק שקול מצד שתי הקבוצות, כשמקולום הוביל את ר"ג עם שמונה נקודות בדקות הראשונות, בעוד בצד השני בלט סילבה, אך הוא ביצע שתי עבירות מהירות וירד לספסל. קלארק תפס את מקומו והשווה את התוצאה, 14:14. שני סלים של מלמד ושלשה גדולה של רועי הובר החזירו את היתרון לחניכיו של שמוליק ברנר, 16:23.
4 צפייה בגלריה
רוברטו גלינאט
רוברטו גלינאט
רוברטו גלינאט
(אחר)

רבע שני: 32:47 למכבי רמת גן

רוברטו גלינאט העלה את האורחת ליתרון דו ספרתי בפתיחת הרבע עם שלשה מהפינה. הצדדים החליפו סלים הדדיים אך רמת גן הייתה בשליטה ודאנק מהדהד של גלינאט וסלים של סטיבנס הובילו את הבריחה שלה כל הדרך ל-21:37. מקולום המשיך ללהוטף ושלשה של הובר העלתה את האורחים ליתרון שיא, 26:47, כשכלום לא הולך להרצליה בדקות אלו. עומר בן דוד עצר את הריצה עם קליעה מעבר לקשת. איתן בורג הוסיף אחת משלו על הבאזר כדי למזער את הפער.
רבע שלישי: 55:73 למכבי רמת גן
ג'ון מקס ובורג הצעידו את הרצליה לפתיחה טובה של הרבע וצימקו מעט את ההפרש. הקצב מהמחצית הראשונה נרגע וההתקפות נתקעו מעט. שתי שלשות רצופות של האורחים הקפיצו את יתרונם ל-20 עם ריצת 0:8. באותו רגע יצאה המארחת לריצה דומה משלה וצמצמה את הפער, 48:60 לר"ג. הרבע הלך צמוד לכל אורכו כשהסטטוס קוו נשמר.
4 צפייה בגלריה
רועי הובר
רועי הובר
רועי הובר
(אחר)
רבע רביעי: 86:88 לבני הרצליה
החבורה של ברנר התקשתה בדקו הראשונות של הרבע, וזו המקומית לחצה על הדוושה כדי להשוות ריצת 0:18. המהפך הושלם עם שלשה של קלארק. מכאן ועד הסיום לא השכילה רמת גן להפוך את התוצאה, והחבורה של יהוא אורלנד לחצה שמרה על פערה, ובתום סיום צמוד ודרמטי יצאה עם ידה על העליונה, 86:88.
עירוני נס ציונה - גלבוע גליל 83:101

עירוני נס ציונה גברה 83:101 על הפועל גלבוע/גליל והשיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה בליגת ווינר סל לאחר שלושה הפסדים בשלושת מחזורי הפתיחה.

פתיחת המשחק הייתה כולה של החבורה מהצפון, שהציגה אגרסיביות ועלתה ליתרון מוקדם בזכות לוטן אמסלם שבלט. בדקות הבאות, החבורה של שרון אברהמי איבדה ריכוז והרבתה באיבודי כדור ובהחטאות, וצוף בן משה ניצל זאת לקליעה מעבר לקשת, וזריקות עונשין מדויקות של ואן טוברגן השלימו ריצת 0:9 והפכו את התוצאה בסוף הרבע.

המומנטום של הכתומים המשיך ברבע השני, והם הגדילו את הריצה ל-0:18 שהעלתה אותם ליתרון דו ספרתי וגרמה לאברהמי להזעיק שני פסקי זמן במהלך הרבע. הוא העיר את שחקניו, שהחלו לצמצם בהדרגה את הפער ולמחצית ירדו כשהם בפיגור מינימלי בלבד, 40:37 למארחים.

הקבוצות יצאו מחדרי ההלבשה המצב רוח התקפי, ותוצאת הרבע השלישי הייתה 24:34 לזכות חניכיו של עמית שרף, שפתחו פער דו ספרתי לאורך הרבע. הרבע המכריע הלך צמוד והחבורה בכתום שמרה על יתרונה, כל הדרך להבטחת הניצחון 83:101.
ניצחון בכורה לנס ציונה שגברה על גלבוע
קלעו לנס ציונה: ברייס בראון 33 נקודות, ריקי לינדו 16 נק', יאיר קרביץ וג'ייק ואן טוברגן 15 נק' כ"א, איתי שגב 11 נק', צוף בן משה 7 נק' ודארנל אדג' 4 נק'.

קלעו לגלבוע/גליל: ישמעאל אל אמין וג'ון דיוויס 16 נקודות, בן מור 13 נק', לוטן אמסלם 12 נק', ג'וש אלדריץ' 9 נק', גור לביא 7 נק', רועי נציה 6 נק' וגיל בני 4 נק'.

רבע ראשון: 20:21 לנס ציונה

חמישיית נס ציונה: יאיר קרביץ, איתי שגב, ג'ייק ואן טוברגן, ברייס בראון וריקי לינדו.

חמישיית גלבוע/גליל: לוטן אמסלם, ג'ון דיוויס, ישמעאל אל אמין, בן מור וגור לביא.
האורחת פתחה את המשחק בצורה טובה יותר, כשהיא תופרת שתי שלשות ונצילה את הפתיחה ההססנית של נס ציונה על מנת לעלות ליתרון 1:8. דקות ראשונות בהן האורחת הייתה נהדרת כשאמסלם ואל אמין בלטו. ואן טוברגן ובראון השאירו את המארחים בתמונה, וככל שהדקות חלפו הם נכנסו לעניינים עם נקודות במעבר ומשלוש. החבורה של שרון אברהמי איבדה ריכוז והרבתה באיבודי כדור ובהחטאות, וצוף בן משה ניצל זאת לקליעה מעבר לקשת שצמצמה את ההפרש למינימלי בלבד, 18:20. זריקות עונשין מדויקות של ואן טוברגן השלימו ריצת 0:9 והפכו את התוצאה.
רבע שני: 37:40 לנס ציונה
המומנטום עבר לחלוטין לצד הכתום, ובפתיחת ברבע 11 נקודות רצופות המשיכו את הריצה והעלו אותה ל-0:20. הצפוניים נעלמו לחלוטין בדקות הראשונות של הרבע, עד שהגיע דיוויס ותפר שלשה. אברהמי הזעיק שני פסקי זמן, מה שגרם לשחקניו מעט להתעורר, והם צימקו את הפער הודות לריצת 0:7 עם שלשה גדולה של אמסלם, שהעלתה את מאזנו לדאבל פיגרס. הקבוצות החליפו סלים ובסים המחצית יתרון מינימלי לכתומים.
רבע שלישי: 59:74 לנס ציונה
אל אמין פתח את ברבע עם חמש נקודות רצופות, שמנגד הגארדים של נס ציונה שמרו על הפער. נקודות נוספות של אל אמין ואמסלם צימקו את הפער, קרביץ ולינדו ענו בצד השני וגרמו לספסל של אברהמי לקחת פסק זמן. שלשה של בראון הקפיצה את ההפרש בחזרה לדו ספרתי. הקבוצות המשיכו להחליף סלים, וקרביץ ובראון הובילו בריחה לקראת סוף הרבע שנתנה הרבה אוויר לנשימה לכתומים.
רבע רביעי: 83:101
בראון ולינדו פתחו היטב עברו הכתומים, אך ריצת 0:7 של גלבוע צימקה מעט את הפער. בראון התפוצץ ויחד עם ואן טוברגן החזיר את היתרון הבטוח לידי החבורה של עמית שרף. דקות אלה היו צמודות והסטטוס קוו נמשך כל הדרך עד לניצחון כתום.
התמונה הראשית בכתבה באדיבות: שקד אבן, מכבי קבוצת כנען רמת גן