1 צפייה בגלריה
נבחרת הנערים
נבחרת הנערים
נבחרת הנערים
(ההתאחדות לכדורגל)
נבחרת הנערים של ישראל המשיכה היום (שבת) את מסעה במוקדמות אליפות אירופה בצורה מוצלחת, כאשר הצליחה לגבור 0:4 על מולדובה ותפסה את המקום השני בבית י'.
מי שפתחו את מסכת השערים של הנבחרת הישראלית הם עילאי בן סימון שכבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-49, ולירוי אבריבאייה שהכפיל מתוך הרחבה בדקה ה-67 אחרי בישול של נהאי ברגמן.
בדקה ה-81 אבריבאייה כבר השלים צמד עם מבצע אישי ענק וסיומת גדולה כשהשתחרר בקצה הרחבה ושלח בעיטה עוצמתית ומדויקת ישר לחיבורי השער, ובדקה ה-86 יבגני מקארוב דחק את הכדור לשערו הוא וקבע את תוצאת הסיום וחגיגה גדולה בכחול לבן.
כזכור, במשחק הפתיחה של הקמפיין, הנבחרת של אריק בנאדו סיימה ב-1:1 עם נבחרת מונטנגרו וכעת היא ניצבת במקום השני בביתה עם ארבע נקודות, בעוד שווייץ מעליה עם מאזן מושלם אחרי שני משחקים.
הרכב פותח נבחרת ישראל: עילי אלטמן, לירוי אבריבאייה, לירן שפיגל, גיא אליגואשווילי, איתמר חוסיד, ערן גינת, עילאי בן סימון, אופק צ'יפרוט, עידו אהרון, נהאי כהן ברגמן ועמרי לוי.
“שמח שתכנית המשחק עבדה"
בנאדו אמר: “אני שמח שתכנית המשחק עבדה, ידענו שאנחנו צריכים לנצח כדי להיות בתמונת העלייה. מחצית ראשונה היינו עדיפים, שינינו מערך, שמח שזה הביא ליותר מצבים, וידענו לנצל את המצבים שהגענו אליהם בחצי השני. הייתה יכולה להיות תוצאה אף יותר גבוהה. כל הכבוד לשחקנים, לא קל לשחק בלחץ, ידענו לאושש את השחקנים, ולהגיע ברמת מוכנות".

"לפני המשחק אמרתי לשחקנים 'זה משחק שכולם חשובים. כל שחקן ושחקן חשוב בטורניר, גם אם אתה משחק חמש דקות, חצי שעה או משחק שלם. כשיש 3 משחקים רצופים עם הרבה עומס, אני שמח שכולם הגיעו עם גישה טובה למשחק. כעת מתחילים להתכונן לשווייץ ביום שלישי כדי להבטיח את העלייה".