6 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
(שחר גרוס)
המחזור הרביעי במסגרת ליגת ווינר סל התקיים הערב (שני). במוקד, הפועל בתל אביב נשארה מושלמת במסגרת הליגה המקומית כשגברה 88:98 על הפועל באר שבע. במשחק נוסף, עירוני קריית אתא רשמה ניצחון חוץ 86:100 על הפועל חיפה.
הפועל באר שבע - הפועל ת"א 98:88

דקות הפתיחה של המשחק אופיינו בקרב שלשות, כששתי הקבוצות זרקו ללא הכרה מבחוץ אך היו לא מספיק מדויקות. הרבע הראשון הלך צמוד, אך קבוצתו של סטפנוס דדאס יצאה לריצה לקראת סופו שהעלתה אותה ליתרון 7. המארחת לא הרימה ידיים ובעזרת ריצת 0:9 השוותה את תוצאת המשחק במהלך הרבע השני, אך הפועל ת"א פתחה פער מינימלי בירידה לחדרי ההלבשה.

ביציאה מחדרי ההלבשה הקבוצות החליפו סלים והסטטוס קוו נשמר לאורך כל הרבע השלישי, כשהמארחת לא נשברה פעם אחר פעם ונשארה דבוקה לאורחת, כשבירידה לרבע המכריע ההפרש עמד על 2 בלבד. חניכיו של אורן אהרוני השוו את התוצאה בתחילת הרבע האחרון, אך ה-איש של דדאס ברבע האחרון, ברונו קבוקלו, הוביל את האורחת לניצחון חשוב ומנע הפסד שני ברציפות בכל המסגרות. בסיום, 88:98 להפועל תל אביב.
ממשיכה בקצב: הפועל ת"א עם 88:98 על ב"ש
קלעו להפועל תל אביב: ברונו קבוקלו 20 נקודות, פטריק בברלי 15 נק', מרכוס פוסטר 13 נק', בר טימור ועוז בלייזר 10 נק' כ"א, ג'ונתן מוטלי 9 נק', נועם יעקב 8 נק', איש ויינרייט 7 נק' ותומר גינת 6 נק'.
קלעו להפועל באר שבע: אייברסון מולינאר, ריי ספולדינג ורון ציפר 21 נקודות כ"א, ספנסר וייס ואריק גריפין 8 נק' כ"א, פול סקראגס 5 נק' ועידו פליישר 4 נק'.
6 צפייה בגלריה
פטריק בברלי
פטריק בברלי
פטריק בברלי
(שחר גרוס)
6 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
(שחר גרוס)
מחצית ראשונה: 44:47 להפועל תל אביב
חמישיית הפועל ב"ש: פול סקראגס, אייברסון מולינאר, ספנסר וייס, אריק גריפין ועידו פליישר.
חמישיית הפועל ת"א: בר טימור, פטריק בברלי, ג'ונתן מוטלי, מרכוס פוסטר ואיש ויינרייט.
בדקות הראשונות של המשחק הקבוצות ערכו תחרות שלשות ביניהן, כאשר שתיהן לא היו מדויקות במיוחד והמשחק היה צמוד בדקות הראשונות. בברלי ופוסטר תפרו קליעות מעבר לקשת ששמו את האורחת מלפנים. הצדדים המשיכו להחליף סלים לאורך הרבע, כשחבורתו של סטפנוס דדאס ביצעה ריצה לקראת סוף הרבע כדי לעלות ליתרון 7 בסופו, 21:28. המארחת פתחה את הרבע השני טוב יותר, וצימקה פיגור 9 נקודות ל-4 בלבד, מה שגרם למאמן הפועל ת"א לקחת פסק זמן. קבוצתו של אורן אהרוני המשיכה והגיעה לריצת 0:9, שהשוותה את תוצאת המשחק. טימור עצר את הריצה עם שלשה מהפינה, אך ריצה נוספת של המארחת השוותה את התוצאה לקראת שתי הדקות האחרונות של הרבע. הלבנים פתחו פער מינימלי ובירידה לחדרי ההלבשה התוצאה היא 44:47 לזכותה.
6 צפייה בגלריה
אייברסון מולינאר מול עוז בלייזר
אייברסון מולינאר מול עוז בלייזר
אייברסון מולינאר מול עוז בלייזר
(שחר גרוס)
6 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
(שחר גרוס)

מחצית שנייה: 88:98

הקבוצות החליפו סלים ביציאה מחדרי ההלבשה, כשאף אחת מהן לא הצליחה לפתח מומנטום ולייצר ריצה. הסטטוס קוו נשמר בשאר הדקות של הרבע, כשהמארחת לא נשברה ונדבקה לחבורה של דדאס פעם אחר פעם, כשזו לא מצליחה לפענח את יריבתה. בסוף הרבע - 65:67 להפועל ת"א. קבוצתו של אהרוני השוותה את התוצאה בפתיחת הרבע, אך קבוקלו תפר שלשה שנתנה אוויר לדדאס. ב"ש לא ויתרה וגרמה לספסל האורחת לקחת פסק זמן בעקבות סל בצבע. קבוקלו הוביל את הלבנים בדקות הראשונות של הרבע, מה שגרם להם לפתוח פער מינימלי. הסנטר של האורחת המשיך לצלוף מחוץ לקשת, והיה האיש של דדאס ברבע האחרון. בסופו של דבר הפועל תל אביב נשארה מושלמת בליגה וניצחה 88:98.
6 צפייה בגלריה
ג'ונתן מוטלי
ג'ונתן מוטלי
ג'ונתן מוטלי
(שחר גרוס)
הפועל חיפה - עירוני קריית אתא 100:86
ברוכה הבאה לליגה - עירוני קריית אתא רשמה את ניצחון הבכורה שלה במסגרת המקומית.
המשחק נפתח בקצב גבוה, כשכריס סמית' ושאבון לואיס הובילו ריצת 0:16 כשדי לעלות ליתרון מבטיח בסופו של הרבע הראשון. הצמד של האורחת המשיך לחגוג, ולמרות שהחבורה המקומית צימקה מעט, הפער נשמר ובירידה למחצית התוצאה הייתה 38:55 לקריית אתא.
5 נקודות רצופות של חניכיו של אלעד חסין הזעיקו פסק זמן מהיר בצד המוביל. המארחת עלתה חדה יותר מחדרי ההלבשה והורידה את הפער לחד ספרתי. חבורה של אלדד בנטוב לא נרתעה והגדילה את פערה מחדש. הסטטוס קוו נשמר כאשר הקבוצות החליפו סלים הדדיים לאורך הרבע האחרון, ובסיום הקבוצה האורחת יצאה עם ידה על העליונה, 86:100 וניצחון ראשון לעונה.
קלעו לעירוני קריית אתא: שאבון לואיס 31 נקודות, סילביו דה סוסה 21 נק', כריס סמית' 16 נק', רז אדם 12 נק', יובל שניידרמן 10 נק', אקיה פרואיט 8 נק' ויריב עמירם 2 נק'.
קלעו להפועל חיפה: טיילר בי 29 נקודות, עמית גרשון 16 נק', קמרון יאנג 12 נק', דיאנדרה פינקני 9 נק', קני בוינטון 7 נק', דניאל רוזנבאום 6 נק', אלכס סובל 5 נק' ו-ווילי וורקמן 2 נק'.
מחצית ראשונה: 38:55 לעירוני קריית אתא

חמישיית הפועל חיפה: טיילר ביי, ווילי וורקמן, מאט קולמן, בן עמר וטל בר.

חמישיית קריית אתא: אקיה פרואיט, כריס סמית', יובל לוין, רועי נניקשווילי ויהב שטרית.
המשחק נפתח בקצב גבוה, כשסמית' להט בדקות הראשונות בשורות האורחים עם 7 נקודות באחוזים מושלמים מהשדה. מנגד ביי בלט. לואיס הוביל ריצת 0:16 כשהגיע למספר דו ספרתי של נקודות כבר במהלך הרבע הראשון. קבוצתו של אלדד בנטוב המשיכה לרקוד על המגרש בהובלת סמית' ולואיס, ורצו ליתרון גדול בסוף הרבע הראשון, 13:30. בתחילת הרבע השני המארחת רדפה וצימקה במעט את ההפרש, אך ההפרש נותר גדול. הצמד של קריית אתא המשיך ללהוט, ואליהם הצטרף סילביו דה סוסה כדי לברוח לריצה נוספת. הקצב הגבוה נמשך, והמחצית ההתקפית הסתיימה ביתרון גדול של האורחת.
מחצית שנייה: 100:86

5 נקודות של המאחרים בפתיחת המחצית השנייה הובילה לפסק זמן מהיר בצד הלבן. דה סוסה עצר את המומנטום עם סל ועבירה. קבוצתו של אלעד חסין עלתה חדה יותר מחדרי ההלבשה וצימקה מעט את הפער בדקות הראשונות של הרבע, כשעמית גרשון הוריד את ההפרש לחד ספרתי. קריית אתא ענתה בריצה משלה והקפיצה את ההפרש בחזרה ל-13. בפתיחת הרבע המכריע המארחת שוב הקטינה את ההפרש לחד ספרתי ולחצה על יריבתה. החבורה של אלדד בנטוב לא נרתעה והגדילה את פערה מחדש. הסטטוס קוו נשמר כאשר הקבוצות החליפו סלים הדדיים לאורך הרבע, ובסיום הקבוצה האורחת יצאה עם ידה על העליונה, 86:100.

קריית אתא גוברת 86:100 על הפועל חיפה