בשבת תצא לדרך עוד עונה בליגת העל, כשבמסגרת משחקי המחזור הראשון תארח הפועל חדרה את הפועל חיפה. לכאורה משחק שאמור על הנייר לנטות לטובת הפועל חיפה, שסיימה את העונה שעברה הרבה יותר טוב מחדרה, כשהיא מגיעה למקום הרביעי המכובד, אחת העונות הטובות ביותר שלה בשנים האחרונות.
רק מה? במהלך הפגרה עזב את הקבוצה תומר יוספי, שחקן הקישור המושאל מבאר שבע, שהיה זה שניווט את הקבוצה ויצר קבוצה התקפית ומאוזנת. בנוסף, לא שקט בקבוצה בגלל המאבק בין הבעלים יואב כץ לגרעין האוהדים שדורש כי ימכור את המועדון בהקדם.

1 צפייה בגלריה
תומר יוספי
תומר יוספי
תומר יוספי. כבר לא בחיפה
(צילום: דניאל כהן)

חדרה מגיעה למשחק לאחר שנשארה בליגה ממש בדקה ה-90. זו הייתה עונה גרועה מבחינתה, כשבמהלכה פוטר המאמן ניסו אביטן וחיים סילבס הגיע במקומו. המאמן החדש נעזר בחיזוק מינואר, שחקנים משמעותיים כמו גודסוויי דוניו וג'יימס אדניי שהובילו את חדרה להישרדות והוחתמו לעונה נוספת. מאידך, שני עוגנים מרכזיים עזבו את הקבוצה: המרכזי שבהם הוא אלעד מדמון, החלוץ הצעיר והפורה שנרכש על ידי מכבי תל אביב, והשני הוא תמיר גלזר, הקשר האחורי הדינמי. לעניות דעתי לא הובאו שחקנים מספיק איכותיים שימלאו את המשבצות החסרות, ולחדרה בעצם אין שחקן מרכז שדה דינמי שיבנה את ההתקפות הקבוצה, או שחקן מרכז שדה אגרסיבי שיעצור את התקפות היריבה. הקבוצה התחזקה במספר שחקנים כמו הראל שלום וידין לוגסי לצד צעירים, וכמו כן החתימה חלוץ זר וקשר זר שעדיין לא הטביעו חותם וגם נפצעו.
מה צפוי לנו במשחק? לדעתי חדרה תמשיך לשחק באותו סגנון משחק שאפיין אותה בשנים האחרונות, קרי, הסתגרות מתוגברת מאחור, כשקו ההגנה וקו הקישור כמעט חופפים בהגנה, ומצד שני תנסה לצאת קדימה באמצעות כדורים ארוכים שידלגו על קו הקישור מתוך תקווה שיגיעו איכשהו לחוליית החוד וכך הקבוצה תוכל לעקוץ. לדעתי חיפה תחזיק יותר בכדור ותכתיב את קצב המשחק באמצעות בר לין הדינמי ואיתמר נוי, ותנסה להבקיע באמצעות גיא מלמד החלוץ הכשרוני.
אני חוזה משחק שקול ודי משעמם, עם מעט מאוד בעיטות למסגרת של כל אחת מהקבוצות. ובהחלט ייתכן ששער אחד לכאן או לכאן יכריע את גורל ההתמודדות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.