לקאמבק כזה באמת קשה להאמין. לפני כשלושה חודשים, נדב רייסברג קיבל הזדמנות ראשונה להתחרות בגראן טור במדי ישראל פרמייר טק, כאשר זינק לג'ירו. כבר בקטע החמישי, הכישרון בן ה-23 מקיבוץ דפנה סבל מנפילה ושבר את שתי ידיו. באופן מדהים, רייסברג השלים את השיקום מהר מספיק כדי להיכלל בסגל גם לוואלטה, הגראן טור שנפתח אתמול, והיום (ראשון) הוא נתן הצגה כשסיים במקום ה-12 בקטע השני.
רייסברג נחשב לתקווה גדולה להשגת מקום על הפודיום באחד מהמרוצים הגדולים בעתיד, וההתברגות שלו היום בחלק הקדמי נתנה טעימה ממה שהוא מסוגל לעשות. בישראל פרמייר טק חגגו בכל זאת פודיום, בזכות קורבין סטרונג הניו-זילנדי שסיים במקום השלישי ולא היה רחוק מניצחון. קיידן גרובס האוסטרלי דורג ראשון, לפני הבלגי ואוט ואן ארט.
1 צפייה בגלריה
רייסברג בקו הסיום
רייסברג בקו הסיום
"ניצלתי מההתרסקות הגדולה 3 ק"מ לסיום". רייסברג בקו הסיום
(צילום: נועה ארנון)
רייסברג אמר בסיום: "פתיחה טובה מאוד שלנו. היינו מחויבים היום לעשות הכל כדי לעזור לקורבין להילחם על ניצחון - ועשינו זאת. הייתי למעלה כשצריך בחלק האחרון של המרוץ, לקראת הסיום הייתי שם איתו, ורק ממש בסיום קצת איבדתי אותו. אבל ניצלתי מההתרסקות הגדולה 3 ק"מ לסיום, הייתי ממש גלגל אחד לפני האחרון שהתרסק אבל חמקתי. בסיום רכבתי הכי חזק שאני יכול. 12 זה סבבה, אבל הכי חשוב לי שקורבין בא אליי אחרי הסיום ואמר שהוא מרוצה מהעבודה שעשיתי היום עבורו".