טורניר ווימבלדון ייצא היום (שני) לדרך באופן רשמי, אבל הלילה התבשרו חובבי הטניס כי פיינליסט השנה שעברה, ניק קיריוס, החליט לפרוש מהטורניר בעקבות פציעה בשורש כף היד.
"אני מאוד מצטער להודיע שאני נאלץ לפרוש מטורניר ווימבלדון השנה", כתב קיריוס בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות. "בזמן החזרה שלי למגרשים, הרגשתי כאבים בפרק הכף היד שלי בזמן שהייתי במאיורקה. מתוך רצון להיזהר עברתי צילום שהראה שיש לי קרע ברצועה בשורש כף היד".
2 צפייה בגלריה
ניק קיריוס
ניק קיריוס
נפרד השנה מווימבלדון. קיריוס
(צילום: Clive Brunskill/Getty Images)
האוסטרלי, המדורג 33 בעולם, המשיך: "ניסיתי הכל כדי להיות כשיר לשחק ואני מאוכזב מאוד לומר שלא היה לי מספיק זמן בשביל זה לפני ווימבלדון. אני אחזור וכמו תמיד אני מעריך את כל התמיכה מכל המעריצים שלי".
חשבון הטוויטר הרשמי של ווימבלדון צייץ לאחר ההודעה של קיריוס: "מצטערים לשמוע את החדשות. מאחלים לך החלמה מהירה ומקווים לראות אותך שוב במגרשים שלנו בשנה הבאה".
2 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ' וקיריוס
ג'וקוביץ' וקיריוס
ג'וקוביץ' וקיריוס בגמר ווימבלדון אשתקד
(צילום: gettyimages)
יש לציין כי מאז העפיל לגמר ווימבלדון אשתקד, שם הפסיד לנובאק ג'וקוביץ' בארבע מערכות, קיריוס מיעט לשחק טניס לאחר שסבל מפציעות שונות. בחודש שעבר, לאחר שבעה חודשים במהלכם לא שיחק, הוא שב להתחרות בטורניר שטוטגרט, שם הודח בסיבוב הראשון.
קיריוס, הידוע גם בכינויו "הילד הרע של הטניס" בשל הפרשות השונות בהן היה מעורב, חשף לאחרונה בסדרת הדוקו של נטפליקס "נקודת שבירה" כי ב-2019 אושפז במחלקה פסיכיאטרית בעקבות מחשבות אובדניות. לאחר הפסדו לרפאל נדאל בסיבוב השני של ווימבלדון לפני ארבע שנים, נלקח קיריוס לבית חולים בלונדון, על מנת "לפתור את הבעיות שלי". לאורך ההתמודדות עם הספרדי, ענד הטניסאי שרוול דחיסה על זרועו הימנית, על מנת להסתיר צלקות. "שקלתי להתאבד", אמר קיריוס. "התעוררתי בבית החולים, ואבא שלי היה לצדי, ובכה. זו הייתה קריאת השכמה עבורי".