אין דרך להסביר את זה, באמת שאין, אבל דני אבדיה לא נראה טוב. איך זה אפשרי? שחקן שהוא הבחירה התשיעית בדראפט, שהראה פוטנציאל עילאי. אז למה הוא לא מראה לנו מה שאנחנו יודעים שהוא יכול לעשות?
בשנה שעברה, כשדני לא היה 100 אחוז, סלחנו לו. זאת שנה ראשונה, הידיים רועדות, עדיין מקשיבים לקולות הקהל יותר מקולו של המאמן. "לא נורא", אמרנו, זה יעבור לו, רק עניין של זמן. והנה אנחנו שנה לאחר מכן, ונכון שלא עברו מספיק משחקים, אך משהו לא נראה טוב אצל דני. החטאות ליי-אפים, חוסר ביטחון ואחוזים נוראיים. נראה כאילו הוא לא למד הרבה מהעונה שעברה.

1 צפייה בגלריה
קאפלה מנסה לעצור את אבדיה
קאפלה מנסה לעצור את אבדיה
קאפלה מנסה לעצור את אבדיה
(צילום: AP)

אז נכון שגם יכולנו להאשים את המאמן הקודם: סקוט ברוקס לא השתמש בדני בצורה האופטימלית עבורו ולא נתן לו את ההזדמנויות שהוא היה צריך. אך השנה דווקא חשבנו שיהיה פוטנציאל גדול בגזרת האימון. הביאו מאמן חדש, מאמן שאפילו אמר שדני יחזיק יותר בכדור, אז למה זה לא מתורגם למשחקים? כמה עוד נצטרך לשבת (או לשכב במיטה בשלוש בלילה) ולראות את דני לא מקבל כדורים, עומד בפינה ומחכה לריבאונד התקפה?
כמובן שלא הכל רע . לדני עדיין יש יתרונות על המגרש, והיתרון הכי גדול שלו הוא בהגנה. דבר שדווקא לא חשבנו שנראה מדני ב-NBA זו היכולת ההגנתית הלא רעה בכלל, אפילו נוטה למעולה. הוא עם הסטטיסטיקות ההגנתיות הכי טובות בקבוצה לעת עתה, כלומר, שחקנים קולעים עליו הכי פחות נקודות מאשר נגד שחקנים אחרים בוושינגטון - וזה אומר הרבה, בגלל שדני לרוב שומר על שחקנים מצוינים כמו ג'יימס הארדן וקווין דוראנט.
אז מה הדבר שגורם לדני להיות כמעט לא קיים בחלק ההתקפי של המגרש? אנחנו יכולים להאשים שעות את כל העולם בכך שהמאמן לא משתמש בו נכון ושהשחקנים לא מוסרים לו, אבל אני חושב שעד שדני לא יתפוס את עצמו בידיים ויחפש כדורים, ואז כשהוא מקבל אותם ילך לצבע ויחפש נקודות, המצב לא ישתפר. אז לגבי השאלה בכותרת - לא, דני הוא לא פלופ. לפחות לא כרגע. רק ילד שצריך לקחת כל הזדמנות שיש לו על המגרש.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.