התקדמות במגעים למכירת בית"ר ירושלים: הבעלים משה חוגג הסכים לקבל את הצעת קבוצת רוכשים הפוטנציאלית מארה"ב – חמישה מיליון דולר בלבד עבור המועדון. לפני התפוצצות הפרשה שבגינה נעצר, חוגג נקב במחיר של 12.5 מיליון דולר, אבל כעת הוא מסכים להתפשר.
עם זאת, הסכמה על מחיר הרכישה אינה מספיקה, ועדיין ישנם פערים בין הצדדים שעליהם צריך לגשר כדי להשלים את העסקה. הנושא המרכזי הוא ההתחייבויות הכספיות של בית"ר: הן עומדות על 20 מיליון שקל עד סוף העונה, ולמשקיעים הוצגו חובות אפשריים נוספים כמו התביעה של דן איינבינדר והפסיקה בעניינו של אנטואן קונטה. לאור זאת, קבוצת הרוכשים חוששת כי חובות נוספים יתגלו בהמשך - ודורשת לבצע בדיקת נאותות.
1 צפייה בגלריה
אופיר קריאף
אופיר קריאף
שחקני בית"ר. עלולים לקצץ בשכרם
(צילום: עוז מועלם)
בדיקה כזאת עלולה להימשך מספר שבועות. לאור מצבה הכספי הנוכחי, לבית"ר אין את הזמן הזה. לכן היא הציעו לרוכשים כי הבדיקה תתבצע במקביל למו"מ, וכי אם יתגלו חובות נוספים מעבר לאלו הידועים כיום – הם לא יהיו באחריות קבוצת הרוכשים.
בינתיים, משכורות חודש דצמבר שולמו לשחקנים, אך את משכורות ינואר הם כבר לא יקבלו מחוגג. קופת המועדון ריקה, ובית"ר זקוקה למזומנים כדי לשלם משכורות ולחזק את הקבוצה כדי להינצל מירידת ליגה. במידה שהעסקה לא תצא לפועל, היא תיאלץ לשחרר שחקנים יקרים ותדרוש מאחרים לקצץ בשכרם.
בשת היכולת החלשה, במועדון לא פוסלים כי יוסי מזרחי יבקש בעצמו להפסיק לאמן את בית"ר. במקרה כזה היא תנסה לאתר מאמן אחר, אף שספק אם המצב הכלכלי יאפשר לה לבצע מהלך כזה.