אם כבר חשבנו שהן יצאו מחיינו, נראה שהמסכות זוכות לקאמבק בטור דה פראנס. זאת בעקבות חשש של מארגני המירוץ בעקבות התפשטות של הנגיף בקרב רוכבים. חלקם אף נאלץ לפרוש מהטור בשל כך.
מארגני הטור (ASO) יצאו היום (ראשון) בהודעה כי בעקבות מספר מקרי קורונה שהתגלו בימים האחרונים נאלצו טום פידקוק ("אינאוס גרנדייר"), חואן איוסו ("אמיריטס") ומייקל מורקוב ("אסטנה", קזאקסטן) לנטוש את המירוץ לאחר שנדבקו בנגיף, בעוד ז'רינט תומאס (אינאוס גרנדיירס) נשאר בטור למרות שנבדק ונמצא חיובי.
2 צפייה בגלריה
נילסון פאולס האמריקאי עם מסכת קורונה
נילסון פאולס האמריקאי עם מסכת קורונה
נילסון פאולס האמריקאי לא לוקח סיכונים
(צילום: AP Photo/Daniel Cole)
2 צפייה בגלריה
רמקו אבנפול עם מסכה על המסלול
רמקו אבנפול עם מסכה על המסלול
"רוצים לשמור את הנגיף מחוץ לטור". אבנפול עם מסכה על המסלול
(צילום: Belgium's Remco Evenepoel)
אחד הרוכבים הבולטים שנצפה עם מסכה באיזורים בהם רוכבים נאלצים להסתובב בסמוך לצופים וצוותי סיקור, הוא רמקו אבנפול. הבלגי אף קרה כבר קרא לארגון ליישם צעדים מחמירים יותר נגד התפשטות קורונה: "אנחנו רוצים לשמור את הנגיף מחוץ למירוץ ולהיות בטוחים ככל האפשר. אנחנו באמת לא רוצים לקחת סיכונים. אני חושב שצריך לחזור לכללים מ-2021, 2022".

פוגצ'אר מתקרב לזכייה

טאדיי פוגצ'אר השיג ניצחון גם בקטע ה-15 והגדיל את יתרונו בקרב על החולצה הצהובה, בדרך לזכייה שנראית יותר מוודאית. הסלובני ברח למתחריו בהרים ואחרי 197.7 ק"מ חצה את קו הסיום בפלאטו דה ביי עם זמן של 5:13:55 שעות והקדים ביותר מדקה את האלוף המכהן יונאס וינגגור.
כעת הפער בין השניים עומד על 3:09 דקות, היתרון על פני רמקו אבנפול השלישי צמח ל-5:19 דקות.
שרת הספורט של צרפת שוחה בנהר סיין
(באדיבות ONE)