תמונת חצאי גמר הפליאוף בליגת העל הושלמה הערב (חמישי): א.ס רמת השרון ניצחה 26:28 את הפועל קריית אונו, וסגרה את הסדרה מולה ב-1:2. רמה"ש, תפגוש את מכבי ראשל"צ בחצי הגמר, אחרי שזו העפילה כבר ביום שני הודות לניצחון כפול על מ.כ חולון (יתרון הביתיות של רמה"ש).
הדרמה הגדולה הגיעה מאשדוד - שם אחרי שוויון 1:1 במשחקים מול בני הרצליה (הרצליה ניצחה באשדוד 33:34, ואשדוד ניצחה בהרצליה 33:37) - התנהל משחק צמוד שהסתיים ב-37:37. אשדוד העפילה לחצי הגמר בזכות יחס השערים - והיא תפגוש בו את הפועל ראשל"צ (גברה ברבע הגמר על נס ציונה) - לה יתרון הביתיות. חצאי הגמר ייצאו לדרך ב-7 במאי (בפורמט של הטוב עד 5 משחקים).
1 צפייה בגלריה
שחקני אשדוד בטירוף
שחקני אשדוד בטירוף
דרמה גדולה. שחקני אשדוד חוגגים
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
גמר גביע המדינה לנשים בין מכבי ראשל"צ להפועל ראשל"צ ייערך מחר (13:30, גן נחום). שנה לאחר שמשחק הגמר ביניהן לא נערך בשל פרוץ משבר הקורונה, השתיים העפילו גם השנה לגמר וייפגשו בו לראשונה. מכבי ראשל"צ היא מחזיקת הגביע האחרונה מ-2019. מדובר בשתי קבוצות איכותיות, שכבר נפגשו העונה פעמיים - הפועל ניצחה במפגש הראשון בבית מכבי 21:26. המפגש השני הסתיים בשיוויון 28:28. בדרך לגמר, מכבי (שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון) ניצחה את בנות הרצליה 27:32. הפועל (סיימה שלישית את הליגה הסדירה) גברה בחצי הגמר על מ.כ חולון 20:27.