ההפסד לזניט בשבוע שעבר לא חידש לנו דבר על העונה האירופית האיומה שעברה על מכבי ת"א. בין נקודות השפל זכורה ההשפלה בהיכל מול אנאדולו 90:66, ההפסד המביך לווילרבאן בהיכל וההתפרקות ביוון מול האקס קטש.
בין השאר נשמעים תירוצים וטענות מצד השחקנים שההפסדים הצמודים של משחקי תחילת העונה הם שהתחילו את המשבר ושהשחקנים לא היו מאוחדים מספיק. הטענות הללו מרגיזות מאוד, מכיוון שמצופה משחקנים ברמה של סקוטי ווילבקין, אנטה ז'יז'יץ' וטיילר דורסי לקחת אחריות ולהתרכז ברגעים הללו.
1 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין מול אנדרו אלביסי
סקוטי ווילבקין מול אנדרו אלביסי
סקוטי ווילבקין מול אנדרו אלביסי
(צילום: ראובן שוורץ)
באשר לטענה השנייה, אפשר לומר שגם ברצלונה הייתה לא מאוחדת מספיק בתחילת העונה. אחרי הכל, מאמן טרי וסגל חדש כמעט לגמרי, ובכל זאת, מקום ראשון לפני הפלייאוף זה לא דבר שהולך בקלות.
יחסית לגילי הצעיר אני אוהד את מכבי ת"א כבר המון זמן. אפשר לומר שאני אוהד שרוף, אבל המצב של "הקבוצה של המדינה" הולך ודועך, ולא נראה שמישהו מספק הסברים למצב שהצהובים נקלעו אליו. היה מצופה מבכירים כמו וויצ'יץ', ספרופולוס או אפילו אחד השחקנים לצאת בהצהרות מרגיעות לאוהדים שכל כך משוועים להישגים בזירה האירופית.
באופן אישי, הייתי בטוח שקבוצה שכוללת שחקנים כמו טיילר דורסי, אות'לו האנטר, סקוטי ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ' יכולה ללכת עד הסוף, ובאותם הימים גם הפיינל פור לא היה נשמע מילה גסה, ועם צירופו של עמרי כספי לקבוצה, היה נראה שהכל הולך בכיוון הנכון.
אלא שתקוות לחוד ומציאות לחוד. הצהובים התחילו להפסיד בצרורות, ונראה היה שהאנרגיות מחלחלות לשחקנים. לצערי, כבר מהרגעים הראשונים של העונה היה ברור שמשהו לא מתחבר בכיוון הנכון. כעת יש רק לקוות שמקבלי ההחלטות בקבוצה יפעלו נכון ויעשו מהלכים שיועילו למצב העגום אליו היא נקלעה. אז אחרי 6 שנים של יובש באירופה ובאופטימיות מטורפת: "צהוב עולה עולה!!"
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.