אש! סדרת חצי גמר המזרח בין טורונטו (2) לבוסטון (3), שתתחיל בשבת, הולכת להיות צמודה במיוחד. שתי הקבוצות עברו בסוויפ את הסיבוב הראשון, מה שמעלה עוד יותר את הציפיות.
לפני תחילת הפלייאוף חזיתי שהסדרה בין האלופה טורונטו לברוקלין תהיה הכי פחות שקולה, ולדאבוני צדקתי. אל תבינו אותי לא נכון - סגנון המשחק של טורונטו הוא מהיפים בליגה, אך בשביל העניין קיוויתי לקצת יותר פייט מהנטס. הגדולה של הקנדים באה לידי ביטוי חזקה דווקא בשני המשחקים הראשונים, בהם שיחקו פחות טוב. זה סימן לכך שהקבוצה בדרך הנכונה. שחקן המפתח בסדרה היה פרד ואנווליט. לב ענק והישגיות אלו דברים שאנשי הכדורסל ידעו שיש לו, אך כיום אפשר לומר בפה מלא שפרד הוא כוכב. הגארד המוכשר הציג יכולת קליעה אבסולוטית, וניווט את משחק ההתקפה בצורה מושלמת. בכל פעם שברוקלין חזרה למשחק, ואנווליט היה שם על מנת לשמור על היתרון ולהחזיק את קבוצתו בעניינים.

1 צפייה בגלריה
ג'ייסון טייטום מול פסקל סיאקם
ג'ייסון טייטום מול פסקל סיאקם
ג'ייסון טייטום מול פסקל סיאקם
(צילום: AP)

בוסטון, לעומת זאת, הראתה מהשנייה הראשונה שהיא בעלת הבית מול פילדלפיה האומללה, ופשוט לא השאירה לה סיכוי. החבורה הלוחמנית של בוסטון תסתכל בלבן של העיניים של כל יריבה בהמשך הדרך, וכך גם מאמנה. בררד סטיבנס רוצה להוכיח שהוא יכול לממש את פוטנציאל קבוצתו ולהצליח בפלייאוף, ומה תהיה הוכחה חותכת יותר מניצחון על ניק נרס שזכה בתואר מאמן העונה?
שחקן המפתח בסיבוב הקודם היה ג'ייסון טייטום. מדהים לראות את התהליך העובר על השחקן המוכשר הזה. ככל שהוא מרחיב את הכישורים שלו, כך הוא גורם לשאר השחקנים להעלות את רמתם בזכותו. אנשי ההנהלה מתייחסים לטייטום כפנים של הסלטיקס בעונות הבאות, ולפי התנהלות העניינים עד עכשיו, הם עושים בשכל.
לסיכום: הגנה חזקה, פיזיות וקור רוח - זו תהיה סדרה צמודה בין 2שתי קבוצות השוות פחות או יותר ברמתן, ומזכירות אחת את השנייה בלא מעט מאפיינים. תחזית: 3:4 לטורונטו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.