ביום חמישי הקרוב יגיע הרגע הגדול של מכבי חיפה, מפגש יוקרתי בלונדון עם האימפריה טוטנהאם, על הכרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית. הרציונל אומר שהסיכויים לעבור קבוצת צמרת בפרמייר־ליג שהופיעה לפני שנה בגמר ליגת האלופות הם קלושים, אבל יש כמה סיבות להאמין שזה אפשרי.
ההגנה: נקודת התרופה של טוטנהאם, שספגה בכל שלושת המשחקים האחרונים, כולל מול יריבות פחות טובות מחיפה (שקדניה ובוטב פלובדיב). בכושר ההתקפי של הירוקים ועם חלוץ לוהט כמו ניקיטה רוקאביצה, אפשר לעקוץ.
1 צפייה בגלריה
רוקאביצה בטירוף
רוקאביצה בטירוף
אפשר לבנות עליו. רוקאביצה בטירוף
(צילום: ראובן שוורץ)
ברק בכר: אם יש מאמן ישראלי שמסוגל לנצח קבוצה בקליבר של טוטנהאם זה בכר. הוא כבר עשה זאת בבאר־שבע מול קבוצות כמו אינטר, אולימפיאקוס וסאות'המפטון, ויודע להביא את הקבוצות שלו למעמדים האלה.
ההתקפה של חיפה: בחמשת המשחקים האחרונים הקבוצה הבקיעה לא פחות מ־12 שערים. מכבי חיפה מסוגלת לכבוש בלונדון, אין ספק, השאלה היא אם תצליח לא לספוג.
העומס של מוריניו: עבור טוטנהאם יהיה זה המשחק הרביעי בשמונה ימים, וז'וזה מוריניו יעשה כנראה רוטציה. ייתכן שחלק מהכוכבים ינוחו, וחיפה יכולה לנצל זאת.
לסיכום: אמנם טוטנהאם היא קבוצה הרבה יותר טובה ממכבי חיפה, אבל מדובר במשחק אחד, בלי גומלין, ואפשר לעשות את הבלתי ייאמן.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.