עירוני נס ציונה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הגארד קרווין רואוץ' על חוזה לשנתיים.
רואוץ' (24, 1.92) הצטרף לכתומים אחרי שבעונה האחרונה זכה באליפות הליגה הניו זילנדית. לקבוצה אופציית יציאה מהחוזה לאחר מוקדמות היורופקאפ.
2 צפייה בגלריה
קרווין רואוץ'
קרווין רואוץ'
קרווין רואוץ'
(צילום: עירוני נס ציונה)
כאמור, בעונה האחורנה שיחק רואוץ' בוולינגטון הניו-זילנדית וזכה עימה באליפות, תוך שנבחר לשחקן המצטיין של הפיינל פור. במהלך העונה רשם 17.6 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים בממוצע למשחק. בקיץ הנוכחי שיחק בליגת הקיץ במדי לוס אנג'לס קליפרס.
מאמן עירוני נס ציונה, ליאור ליובין: "אני מאד שמח על הצטרפותו של קרווין. הוא שחקן מאד מוכשר ואתלטי עם אפסייד מאד גדול. אני בטוח שהוא יעזור לנו להגיע למטרות שלנו ואנחנו מחכים שיצטרף אלינו".

ג'ייביון המלט חתם לעונה בבני הרצליה

בני הרצליה סגרה את מכסת הזרים שלה לעונת המשחקים הקרובה. היום(חמישי) הודיעה הקבוצה על צירופו של הגארד האמריקאי, ג'ייביון המלט (23, 1.93 מטר) שחתם על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.
2 צפייה בגלריה
ג'ייביון המלט
ג'ייביון המלט
ג'ייביון המלט
(צילום: בני הרצליה)
המלט בוגר מכללת צפון טקסס, העמיד בה ממוצעים של 15.6 נקודות לצד 4.5 אסיסטים ו-3.7 כדורים חוסרים למשחק כשקלע בכמעט 40 אחוז מעבר לקשת השלוש. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בליגת הקונפרנס של ארצות הברית ולמעשה הרצליה תהיה התחנה הראשונה שלו מחוץ למדינה.
"המלט הוא קומבו גארד צעיר ומוכשר, שחקן קשוח עם אופי טוב שמגיע מרקע לא קל ובנה את עצמו מלמטה, עד למצב שהוא אחד השחקנים הגדולים בתולדות המכללה שלו", אמר המנהל המקצועי זופי אבדיה. "הוא שחקן עם פוטנציאל שיכול להתפתח לשחקן טוב מאד באירופה, ואני מקווה שגם אם ייקח לו קצת זמן הוא ישתלב אצלנו בצורה טובה".
מאמן הקבוצה, אורן אהרוני, הוסיף: "חיפשנו שחקן נוסף שיוכל לתת לנו עוד קצת עומק ויצירתיות בעמדות הגארד ואני מאמין שהמלט יוכל למלא את התפקיד בצורה טובה".