רגע לפני ששלב חצי גמר יורו 2020 ייצא לדרך, החלטתי לסכם את שלב רבע הגמר, שהיה מעניין, מותח, מלא בשערים ודרמות.

משחק הסיבוב

כששתי נבחרות איכותיות וחזקות במיוחד נפגשות ביניהן, זה חייב לעמוד בציפיות. והמשחק בין בלגיה לאיטליה אכן עמד ואף עלה כל הציפיות. נראה שהאיטלקים הולכים השנה עד הסוף, והם באו חדורי מטרה מהשנייה הראשונה של המשחק. הם גם עלו ליתרון כפול עוד במחצית הראשונה משערים של בארלה (31) ואינסינייה (44), ולמרות השער המצמק של לוקאקו בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, איטליה הצליחה לנצח בסיום.

1 צפייה בגלריה
לורנצו אינסינייה חוגג
לורנצו אינסינייה חוגג
לורנצו אינסינייה חוגג
(צילום: AFP)

בעיטות לשער, פציעות, שערים מרהיבים, פנדל - הכל היה לנו במשחק הזה. איטליה אומנם שלטה במשחק, ובסיום גם יצאה עם ידה על העליונה, אבל אין ספק שגם בלגיה נראתה טוב, ושתי הנבחרות סיפקו לנו משחק שהיה כיף לצפות בו. רק חבל שבדקות הסיום השחקנים האיטלקים החלו ליפול על הדשא ולבזבז זמן, מה שנתפס כמעשה מכוער ולא ספורטיבי במיוחד. במקום להחזיק בכדור או לנסות לתקוף עם מעט שחקנים, האיטלקים החלו להעביר את הזמן עד הסיום בנפילות, שרובן המוחלט היו הצגה.
אבל למרות המראה הלא מכובד , קיבלנו ערב גדול של כדורגל, ונבחרת אחת עם מטרה ללכת עד הסוף!

שחקן הסיבוב

הנבחרת של גארת' סאות'גייט מכוונת רחוק, ויש תחושה שהיא יכולה לעשות את זה. ברבע הגמר אנגליה פגשה את אוקראינה, לאחר 4 משחקים ביורו בהם לא ספגה אפילו לא שער אחד. לא רק שגם הפעם היא לא ספגה, אלא כבשה בצרורות. לוק שואו, המגן של שלושת האריות, שמר על רשת נקייה, וגם סיים עם 2 בישולים (להארי מגווייר ולהארי קיין). הוא ללא ספק משחק חלק גדול במסע של אנגליה ובנתון המדהים - הנבחרת היחידה שלא ספגה ביורו 2020).

סיפור הסיבוב

אם זה נכון בנוגע אליכם או לא, רוב אוהדי הכדורגל רוצים שדנמרק תזכה ביורו 2020. לפני כל משחק רוב האוהדים בעדה, רק בגלל מה שקרה לכריסטיאן אריקסן, שהתמוטט על הדשא במשחק הראשון נגד פינלנד. ההעפלה של הדנים לשמינית הגמר, והניצחון על וויילס בדרך לרבע, לוו בעידוד של האוהדים באצטדיון ובכל רחבי העולם. לאחר הניצחון של הדנים על צ'כיה ברבע, דנמרק מגיעה לוומבלי, לפגוש את הנבחרת המקומית (אנגליה), במטרה לזכות ביורו לראשונה מאז 1992. האם היא תעשה את זה? ימים יגידו…
מה הבחירות שלכם? אילו נבחרות לדעתכם יעפילו לגמר? כתבו את דעתכם בתגובות!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.