עד לא מזמן, ספק אם חשבו שקודי גאקפו יהיה הכוכב של הולנד - וללא ספק, אחד הבולטים במונדיאל. כרגע הוא פתח עם מאזן מעולה, שני שערים בשני משחקים.
גאקפו, בן 23, הוא המוציא לפועל של נבחרת האורנג'. שער יתרון נגד אקוודור ועוד קודם שער נוסף נגד סנגל. לבחור הצעיר והמוכשר יש רק 5 שערים בנבחרת – שניים מתוכם בשבוע הראשון של קטאר 2022. בקיצור, כל עתידו לפניו.
1 צפייה בגלריה
קודי גאקפו
קודי גאקפו
קודי גאקפו
(רויטרס)
קשה להאמין שגאקפו היה מחליף של ערן זהבי באיינדהובן - ועוד יותר קשה להאמין שרק לפני קצת יותר משנה הוא זומן לחוד של הנבחרת הלאומית במולדתו. כיום הוא נמצא במצב שבו ריאל מדריד, ליברפול ובאיירן מינכן רוצות אותו. איזה שדרוג!
גם בנבחרת מעמדו עלה פלאים. הוא קיבל קרדיט לפני שמות מאוד נוצצים ומנוסים פי כמה - ממפיס דפאי, לוק דה-יונג וסטיבן ברחווין, בין היתר. המאמן לואי ואן חאל מבין שגאקפו הוא איש המטרה, ואל תתפלאו כלל אם השחקן המוכשר, ממוצא טוגולזי וגנאי מצד אביו, בדרך להיות סופרסטאר עולמי.
האם ההצטיינות מבטיחה להולנד טורניר טוב ואף הישגים גבוהים מהמשוער על ידי סוכנויות ההימורים? לא בטוח. גם שאר השחקנים צריכים לתת מעצמם עוד, כי אפילו פורטוגל מזמן לא מסתמכת רק על כריסטיאנו רונאלדו. כמו כן, תלוי מאוד מי תהיה היריבה של הולנד בשלב שמינית הגמר. בכל מקרה, תגלית מרעננת ומפתיעה לטובה. יש לקוות שהמומנטום שלו יימשך גם בטורניר - וגם הרבה אחריו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.