הפועל ת"א נגד יוסי אבוקסיס: במכתב ששלח המועדון בשבוע שעבר, מאשימה הנהלת האדומים את מאמנה לשעבר כי הוא דוחה כל ניסיון להיפגש עימה, ולא משיב את הרכב שסופק לו על ידי הקבוצה.
אבוקסיס, שכזכור פוטר בשלהי העונה שעברה (לאתר תבוסה 5:1 לבית"ר ירושלים וכשנותרו שלושה מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון), עדיין מחזיק בחוזה לעונה הבאה המוערך בכ-1.5 מיליון שקל. בהפועל ת"א מעוניינים להגיע עמו להסכם פיטורים הוגן לשני הצדדים.
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
מסרב לשתף פעולה? אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
במכתב שהגיע לידי ynet נטען כי "בהמשך להודעה על סיום העסקתך במועדון הכדורגל, בשיחה שקוימה איתך ביום ה-28 באפריל, המועדון ניסה להגיע איתך להבנות בנוגע לפיצוי כספי מוסכם והולם שישלם לך המועדון עקב סיום העסקתך, בטרם הסתיים הסכם ההעסקה. למרות ניסיונותיו הרבים של המועדון להגיע איתך להבנות משותפות שימזערו נזקים כלכליים למועדון, תוך תשלום פיצוי כספי הולם עבורך, סירבת באופן תקיף לשתף פעולה עם ניסיונות אלה, כולל סירוב להגיע לפגישות עם מנהלי המועדון במשרדי המועדון".
כאמור, בהפועל ת"א טוענים בנוסף כי המאמן מחזיק עדיין ברכב שסיפקה לו הקבוצה, "וזאת בניגוד לאמור בסעיף 5.14 להסכם אשר מחייב אותך להחזירו כאשר ההסכם יגיע לסיומו, ו(זאת) על אף בקשות חוזרות ונשנות של המועדון כי תחזירו בהקדם".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א יוסי אבוקסיס
מאמן הפועל ת"א יוסי אבוקסיס
אבוקסיס. הפועל ת"א: "אנו שומרים לעצמנו את הזכות להעלות דרישות נוספות בכל הקשור לסיום תקופת העסקתך במועדון"
(צילום: טל שחר)
על פי המכתב, הציפייה מאבוקסיס "לצמצם נזקים" עבור המועדון, מעוגנת בהסכם עמו: "למרות שאינך מחויב להגיע להבנות כלשהן עם המועדון, המועדון מבקש להזכירך כי על פי הדין הנך מחויב בחובת הקטנת נזק כלפי המועדון בכל הנוגע לפיצוי המגיע לך עקב סיום העסקתך. לשם כך, הנך מחויב לפעול באופן אקטיבי למצוא תעסוקה חלופית, ולעדכן את המועדון באופן שוטף בדבר תהליך זה. אין באמור במכתב זה משום ויתור ו/או הודאה כלשהם, לא משום סיכום ו/או מיצוי של דרישות ו/או טענות ו/או תביעות של המועדון. אנו שומרים לעצמנו את הזכות להעלות דרישות ו/או טענות נוספות בכל הקשור לסיום תקופת העסקתך במועדון".
הפנייה לאבוקסיס הסתיימה בדרישה כי ישיב את הרכב שלדבריהם נמצא ברשותו, בתוך שבוע, "אחרת המועדון ייאלץ לקזז את הסכום מן התשלום החודשי שהינך ממשיך לקבל על פי ההסכם. כמו כן, הינך מתבקש ליצור קשר מדי שבוע עם מנכ"ל המועדון (עמית פסט) ולעדכן אותו בדבר ניסיונותיך למצוא תעסוקה חלופית ולהקטין את נזקו של המועדון".
אבוקסיס מסר בתגובה: "אמרתי להם שברגע שאני אקבל הצעה מקבוצה - אגיד להם".
מסאי דגו פותח הכל בריאיון מיוחד
(באדיבות ONE)