שלום עודד, לא בכל יום מאמן ישראלי צעיר זוכה להזמנה כה מכובדת לבוא ולאמן קבוצת יורוליג בכירה. נכון, העיתוי לא הכי טוב: אתה חתום על חוזה, זה אמצע העונה, אתה זוכה להערכה בהפועל ירושלים והקבוצה בדרך לשלב הבא בליגת האלופות.
אבל, וזה אבל גדול, פונה אליך קבוצה בה שיחקת ואותה הובלת לזכייה ביורוליג. קבוצה בה מעריצים אותך וסוגדים לך, מהמנהל "המיוחד" ועד אחרון האוהדים. קבוצה מפוארת עם מסורת ארוכת שנים בליגה השנייה בטיבה בעולם. אני משער שהלב אומר שזו הזדמנות שלא בטוח שתחזור, אבל הראש אומר שזה לא מוסרי להפר הסכמים ושאתה צריך לעמוד במילה שלך.
1 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש
(צילום: ראובן שוורץ)
לפני כחודשיים, כשבאיגוד הכדורסל רצו להוציאך לחל"ת מאימון הנבחרת, כמעט והגעתם לבית המשפט, דרשת שיכבדו הסכמים. כשניר קלינגר יצא מחוזה עם הפועל חיפה כשקיבל הצעה מבית"ר ירושלים כולם זעקו נגדו. אך אין שני מקרים אלה כמקרה שלך. הבדל גדול בין הליגה הישראלית לליגה היוונית, הבדל תהומי בין ליגת האלופות ליורוליג. קלינגר לא עזב לקבוצה יותר חזקה ובטח לא לליגה עדיפה. ובעניין אימון הנבחרת, הוכחתם שאפשר להגיע לפשרה. אי אפשר ליהנות מכל העולמות. פצה את ירושלים ושים פעמיך אל עולם היורוליג, שם הכדורסל יותר חזק, יותר מרתק ויותר מלהיב. אין לך הרבה מה להפסיד, פנאתייקוס במקום לא טוב, תוכלו לצמוח ביחד, לפרוח ומשם כל אירופה פתוחה בפניך (ע"ע שאראס).
הבט קדימה, קח את ההזדמנות בשתי ידיים. אימון של שנה בפנא שקול לשנתיים בכל מועדון אחר. אני בטוח שתחזור מאמן טוב יותר למכבי ת"א. בקשה קטנה לסיום, כשנתארח (מכבי) אצלך, קבל אותנו יפה ותן לנו לנצח. פיצוי על השלשה שקברת לנו אי אז בגמר היורוליג.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.