אם תגיעו בעונת ה-NFL הבאה לאחד ממשחקיה הביתיים של טנסי טייטאנס, אל תתפלאו אם תריחו מיונז. הקוורטרבק של הקבוצה ויל לוויס וחברת הלמנ'ס, מותג מוצרי מיונז, השיקו היום (שלישי) במשותף מוצר חדש: "Will Levis No. 8", בושם מיוחד שנולד בעקבות ההצלחה הוויראלית לה זכה לוויס בימיו בקולג' כשפרסם סרטון בו הוא שותה קפה עם מיונז.
הבושם, הזמין כעת לרכישה בארה"ב עבור 8 דולר לבקבוק, מתואר בפרסומת כ"מכיל רמזים לפאי לימון, נגיעות מיונז, קפה, מושק ו-וניל". הלמנ'ס מפרסמת את המוצר לא רק כבושם הראשון שלה, אלא כבושם הראשון שיוצר על ידי חברת רטבים כלשהי.
1 צפייה בגלריה
לוויס
לוויס
אוהב מיונז. לוויס
(צילום: AP Photo/John Amis)
זו לא הפעם הראשונה שהצדדים משתפים פעולה. בנובמבר 2023, לוויס והלמנ'ס השיקו את ה"מיונז מוקה", משקה שפותח ונמכר בבית קפה מקומי בנאשוויל, העיר שבה הטייטאנס מארחים את משחקיהם. המתכון כלל אחת ורבע כוסות חלב חם בשילוב עם שתי מנות אספרסו, כף אחת של מיונז של הלמנ'ס וכף אחת של סירופ שוקולד או מוקה.
ליוויס והטייטאנס נמצאים בעיצומו של מחנה האימונים לקראת עונת 2024 ב-NFL. נותרו להם שני משחקי קדם עונה לפני שהם יפתחו את העונה הסדירה ב-8 בספטמבר מול שיקגו ברס בחוץ. את העונה החולפת סיימה טנסי במקום האחרון בבית ה-AFC דרום עם מאזן 11:6. לוויס בן ה-24, שהיה רוקי, קיבל את תפקיד הפותח בשבוע השמיני של העונה, ואיתו ניצחה הקבוצה בשלושה מתשעת משחקיה.