פריז סן-ז'רמן משנה את פניה, בניסיון להצליח ולזכות בכל תואר אפשרי. כבכל ארגון כלשהו, בטח קבוצת ספורט, דרוש מדי פעם רענון רציני. על כן, הם נפרדו משני כוכבים מעבר לשיאם. מסי הלך לאינטר מיאמי וניימאר לליגה הסעודית. אמבאפה, אם לא יחולו התפתחויות של הרגע האחרון, נשאר במקומו. יש רכישות מעניינות רבות, אבל הבולטות שבהן, איך לא, בצוות המסייע בהתקפה:
1. גונסאלו ראמוס - ללא ספק השם המדובר ביותר. החלוץ בן ה-22 סיים עונה מעולה בבנפיקה עם 27 כיבושים ב-47 הופעות. הוא גם זכור לצופים מחוץ לפורטוגל כאיש שהשאיר את רונאלדו על הספסל בשלב שמינית גמר המונדיאל והבקיע שלושער ב-1:6 על השווייצרים. הבעיה היחידה היא שכדורגלנים רבים מדי הוכתרו כ"רונאלדו החדש" בשנים האחרונות, בהם אנדרה סילבה וז'ואו פליקס. נכון לעכשיו, איש מהנ"ל (רובם יוצאי בנפיקה כמו ראמוס, אגב) לא מימש את הפוטנציאל במועדונים ובנבחרת הלאומית. אולי הפעם זה יהיה שונה, כשיהיה מוקף בפורטוגלים רבים ובכך ירגיש בבית.

1 צפייה בגלריה
גונסאלו ראמוס שחקן בנפיקה
גונסאלו ראמוס שחקן בנפיקה
גונסאלו ראמוס
(צילום: AFP)

2. מרקו אסנסיו - הספרדי מוגדר כקשר התקפי, אבל ייתכן שסופסוף הוא ימצא את המקום הראוי לו. בריאל מדריד הוא התקשה לתקוע יתד בהרכב ומאז שהגיע היו שחקנים התקפיים שגנבו לו את התהילה. מאוד אפשרי שעכשיו, בגיל 27 ובמדינה אחרת, הוא יהפוך לשחקן חשוב במערך של קבוצתו.
3. עוסמאן דמבלה - הפרויקט המסקרן ביותר מבין כל השלושה. בן ארצו של אמבאפה מוכשר לכל הדעות. זוכה מונדיאל 2018 עבר במועדונים שאנשים יורקים דם בניסיון להתקבל אליהם - דורטמונד וברצלונה, אבל הבעיה הגדולה שלו היא חוסר ההתמדה. בבארסה היו לו עונות עם 14 שערים ואחרי זה עונות של פחות מחמישה. יש לקוות שבארץ מולדתו המזל יאיר לו פנים, עם מאמן כמו לואיס אנריקה שכבר עבד בברצלונה והתגבר שם על מכשולים רבים בדרך לזכייה בתארים במשך שלוש עונות בהן עמד על הקווים.
"החיים הם קופסת שוקולד, אף פעם לא תדע מה תקבל", זהו ציטוט מתוך הסרט "פורסט גאמפ". בהקשר של הקבוצה מפריז, נדע בסוף העונה אם מדובר בחגיגה קולינרית של כדורגל מהאגדות, או שהמעורבים בעניין יסיימו את הסעודה עם כאב בשיניים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.