ראיתי היום פוסט של אוהד הפועל ת"א שטוען שהוא מרגיש מרומה ושהוא רוצה להחזיר את המינוי. טוען שספרא טרם חתם רשמית על ההעברת הבעלות ושאין רכש ושכל העניין סביבו היה ספין כדי למכור מינויים.
אז ככה ידידי: לא ספין ולא כלום. לגבי ספרא, אם זכור לך קבוצת מינצברג התחילה בשיחות לגבי רכישת הפועל ת"א בנובמבר 2022, החתימה לרכישת הקבוצה התבצעה במרץ 2023, לתפקיד הם נכנסו רק ביוני 2023.
1 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג אדמונד ספרא
דיוויד מינצברג אדמונד ספרא
דיוויד מינצברג ואדמונד ספרא
(צילום: עוז מועלם, Patrick McMullan / Getty Images)
אז סבלנות, המהלך מתבצע לפי שעה יותר מהר מאשר היה המהלך של קבוצת ניסנוב למכור לקבוצת מינצברג. להעביר היום קבוצה בהתאחדות ובבקרה זה לא אהלן אהלן, כדי שבטעות לא יגיעו לכאן אנשים כמו אליהו אליהו או חאמד בן ח'ליפה אז בודקים אותך ובצדק בציציות.
את הקבוצה מנהל כבר שנה שנייה המנכ"ל עמית פסט והוא עושה עבודה לגמרי לא רעה, עובדה שאדמונד ספרא כנראה רוצה להשאירו בתפקיד. לפי מה שרואים מפתיחת האימונים בארץ ובפרט במחנה האימונים בפולין הקבוצה מנוהלת ומתאמנת ברמות הגבוהות ביותר ומקבלת את התנאים הטובים ביותר, אז הכל בשליטה עד שספרא ישלים את כל ענייני הבירוקרטיה.
בקשר לרכש, בליגה הלאומית להבדיל מליגת העל שבה אפשר לשחק עם שישה זרים, בלאומית מותר להחתים רק שלושה זרים לכן בכל זר צריך לפגוע עם פינצטה. ושני הזרים שהגיעו לכאן בינתיים, החלוץ מילאן ראקטיץ' והבלם מקס צ'יליץ, הם לפי הרזומה שחקנים שאף קבוצה בליגת העל לא הייתה מתביישת בהם (שניהם לקחו בשנה שעברה אליפות בבוסניה). לכן מחפשים להנחית זר שלישי ברמה הזאת לפחות.
הסגל הישראלי הוא עמוק וגם רואים שהוא עולה בכמה מספרים על כל קבוצה בליגה הלאומית, לראיה במשחק האחרון מסאי דגו בכל מחצית שיחק עם שני הרכבים שונים ועוד נשארו שחקנים בסגל שלא שותפו. לא מן הנמנע שצריך לצרף אולי עוד פליימייקר ושחקן כנף במקום לאיוס, אבל להשתולל ברכש בשביל למרמר חדר הלבשה בטוח לא צריך.
אז ידידי הנכבד, מילת המפתח היו סבלנות. יש בעל בית וגם הדיירים בסדר לגמרי. תהיה רגוע.
גילוי נאות: הכותב הוא אוהד אדום

גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.