התבוסה שספגה מילאן מלאציו השבוע, 3:0, מסמלת בעיקר את מה שמאפיין אותה העונה, חוסר יציבות. הקבוצה שפתחה את העונה בצורה פנטסטית עם 15 משחקים רצופים ללא הפסד, הייתה בפסגה במשך 18 מחזורים ויצרה פער מהיריבות, הרגישה שאולי סוף-סוף היא יכולה לעשות את זה ולקרוא תיגר על האלופה יובנטוס. אלא דווקא כשהייתה בכושר שיא, היא הפסידה בשלושת המשחקים הכי חשובים שלה, מול קבוצות שנלחמות איתה ראש בראש הצמרת, וכרגע לא בטוח שתסיים בכלל ברביעייה הראשונה שתוביל לליגת האלופות.
למילאן יש את כל מה שצריך בשביל לקחת אליפות, עם חלוצים כמו זלאטן איברהימוביץ' שגם בגילו לא מראה סימני עייפות, רפאל לאאו ואנטה רביץ'. תוסיפו שחקני קישור כמו פרנק קסייה והקאן צ'להנולו הנהדרים, ותקבלו סגל שלא נתן לסטפנו פיולו סיבה לדאוג בנוגע למקום הראשון, בדרך לאליפות מספר 19 והראשונה מזה 10 שנים.

1 צפייה בגלריה
זלאטן מאוכזב
זלאטן מאוכזב
זלאטן מאוכזב
(צילום: רויטרס)

במשך רוב העונה מילאן עשתה כמעט הכל נכון וידעה לנצל את המעידות של יובנטוס, רק שהבעיה העיקרית של מילאן בכלל לא הייתה האלופה המכהנת אלא דווקא יריבתה העירונית אינטר, שנמצאת בכושר מעולה ולא נראה שיש מישהו שיעמוד בדרכה לצלחת. יריבה נוספת שמילאן לא לקחה בחשבון היא אטאלנטה, שטיפסה לאט לאט במעלה הטבלה אחרי פתיחה מעורערת וכרגע משחקת כדורגל נפלא.
הפסגה בסריה א' צפופה, בדומה לעונה שעברה, רק עם מספר שינויי מקומות בין הקבוצות. אינטר תשלים תוך כמה ימים את הדחת יובה מהכתר, ואז יתחיל הקרב הגדול: מקומות 5-3 שווים בנקודות, מילאן, יובה ונאפולי, אבל רק שתיים מהקבוצות יגיעו לליגת האלופות. אפשר להוסיף לכך את אטאלנטה השנייה שמקדימה אותן בשתי נקודות בלבד.
ופיולי יודע שלמרות העונה הטובה של קבוצתו, אם היא לא תעפיל לליגת האלופות אחרי כל מה שעברה והראתה, זה יהיה דבר בלתי נסלח מבחינתם של אוהדי הרוסונרי.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.