מכבי ראשון לציון ממשיכה לאותת שהיא הפייבוריטית לזכייה העונה באליפות, ואולי אפילו בדאבל. אחרי פתיחת עונה מהוססת, הרבה בעקבות פציעות וענייני קורונה, החבורה של ג'ו מתתיה נראית פשוט נהדר. אחר הצהריים (שישי) היא דרסה בחוץ את הפועל ראשל"צ בדרבי העירוני - 20:29.
הניצחון של האורחת לא הוטל בספק כבר מהדקות הראשונות, כאשר קבוצתו של עידן מימון נראתה חסרת אונים - והפסידה ליריבתה העירונית בפעם השנייה תוך פחות משבוע - אחרי ה-27:21 בחצי גמר גביע המדינה.
2 צפייה בגלריה
צח מלול בפעולה
צח מלול בפעולה
צח מלול בפעולה
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
ירמי סידי היה מצוין עם תשעה שערים עבור המנצחת וברנקו קאנקרש הוסיף שמונה. ניב פישלוביץ', שגדל בהפועל ומשחק העונה במכבי, היה מדהים בשער עם 12 עצירות ב-46 אחוזים. דליבור סוקיץ' כבש ארבעה שערים למפסידה. למרות התבוסה, הפועל ראשל"צ תסיים את העונה הסדירה במקום הראשון ותהנה מיתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף.
המשחק הדרמטי של המחזור הפגיש א.ס רמת השרון ובני הרצליה. חצי דקה לסיום הרצליה עוד הוליכה 35:36, אבל אסף לוי לקח פסק זמן ממנו שחקניו חזרו מצוין. השוער דרקו ארסיץ' סיפק עצירה גדולה ועדן ג'ינג'י השווה ל-36:36. הרגע הגדול הגיע כאשר השוער ארסיץ הבקיע את שער הניצחון בזריקה ממגרש שלם ממש בשניות הסיום.
2 צפייה בגלריה
ניב פישלוביץ'
ניב פישלוביץ'
ניב פישלוביץ'. יש שוער בשער
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
במשחק נוסף שנערך בבית העליון, הפועל אשדוד ניצחה 32:34 את מ.כ חולון בזכות שערים של ניבו לוי (9 כיבושים) ואסף בן גוזי. שתי סדרות רבע גמר הפלייאוף כבר נקבעו: מכבי ראשון לציון, שסיימה במקום השלישי, תתמודד מול מ.כ חולון (שישית). הפועל אשדוד (רביעית) תשחק נגד הרצליה (חמישית) אותה ניצחה לאחרונה בחצי גמר הגביע.
דרמה גדולה מתרחשת גם בקרב על ההישרדות. מ.כ באר שבע ניצחה את מכבי קריית מוצקין 26:30 (דוראל בן סעדון הוביל עם תשעה שערים), וצימקה את הפער ממכבי ת"א לנקודה, אחרי שהצהובים הפסידו 26:24 לא.כ נס ציונה. במחזור הסיום שייקבע את זהות היורדת (בנוסף לעירוני רחובות שכבר נשרה ללאומית), מכבי ת"א תפגוש את קריית אונו ומ.כ באר שבע את מכבי דימונה. במשחק נוסף בבית התחתון, מכבי דימונה ניצחה 25:28 את הפועל קריית אונו.