צפו בנבחרת השייט נוחתת
(צילום: אורן אהרוני)

נבחרת ישראל בגלישת רוח נחתה הערב (שני) לאחר אליפות אירופה המוצלחת בה זכה יואב כהן במדליית הזהב ושחר צוברי סיים עם הכסף.
"ייקח לי איזה שבוע-שבועיים לעכל", אמר כהן. "אחרי זה נמשיך בעבודה הקשה. אין הרבה זמן, אליפות אירופה הבאה לא כזה רחוקה, זה עוד ארבעה חודשים וזו תחרות מבחן לטוקיו אז מבחינתי זה יהיה פול רגל על הגז".
2 צפייה בגלריה
יואב כהן
יואב כהן
יואב כהן
(צילום: אורן אהרוני)
כהן דיבר על הפיגור ב-24 נקודות שלו משחר צוברי במאבק על הכרטיס לטוקיו: "פער? אני תמיד מאמין, אם לא, לא הייתי ממשיך. אתן הכל כדי שזה יקרה. אני נוסע לכל תחרות כדי לנצח".
גור שטיינברג מאמן נבחרת הגברים: "אני מסכם את התקופה בצורה נהדרת. איך שהתחילה הקורונה עשינו תוכניות והיו סדרת תחרויות פנימיות. יש לנו נבחרת רחבה, ראו את זה בתחרות והגענו יותר מוכנים. עם היום סוגרים את התחרויות שחר מוביל והיה נוסע, בגלל שנדחתה האולימפיאדה אנחנו לא ממהרים להכריז כי ככה שומרים גם על מסגרת נבחרת".
2 צפייה בגלריה
יואב כהן, גור שטיינברג, שחר צוברי
יואב כהן, גור שטיינברג, שחר צוברי
כהן, שטיינברג וצוברי
(צילום: אורן אהרוני)
גם צוברי דיבר אחרי הזכייה במדליה: "הרגשה נהדרת לחזור עם מדליה לארץ. הייתה תחרות מאוד חשובה. היה הרבה מתח בכל התקופה הזאת, אי וודאות, שמונה חודשים בבית, זה משהו שאני לא ממש רגיל אליו. היו הרבה חששות אבל בסך הכל אני מבסוט. נכון הסיפור עוד לא גמור, יואב נתן תחרות מאוד יפה, באיזשהו שלב מהיום הראשון ראיתי שהוא מוביל ואמרתי שאני צריך לצמצם ולמזער נזקים ככל שניתן. סך הכל הוא עשה תחרות יפה בלי טעויות, לי הלך יותר קשה אבל התקדמתי כל יום בדירוג ונראה לי שעשיתי עבודה טובה במזעור הנזקים".
על החששות לאיבוד הכרטיס לטוקיו: "זה לא משהו שאני לא רגיל אליו, אני מכיר את המעמד. יחד עם זאת, זה לא הופך ליותר קל, תמיד המאבק הזה הוא מלחיץ, מרגש וקשה. אני מאמין שמי שייסע לאולימפיאדה גם יחזור משם עם מדליה, וזו המטרה העיקרית. זה מאוד מבאס שאין מענקים, בייחוד בתקופה של קורונה, בייחוד כשיש לי ילדה קטנה בבית אבל אני מקווה לטוב, ושרוע הגזרה עוד ישתנה".