הפועל ת"א, אחד המועדונים הגדולים והמעוטרים בכדורגל הישראלי, שבשנים האחרונות בעיקר נלחם בתחתית וגם ירד ליגה לא מזמן, התחזק משמעותית בסגר האחרון. אבל האם הרכש המאסיבי יוציא את הקבוצה מהבוץ?
אחרי פתיחת העונה הרעה, הבעלים הבינו שצריך לחזק את הקבוצה, וצירפו עד כה את גיל יצחק, דן איינבינדר, לידור כהן, אופק ביטון, בן ביטון ושלומי אזולאי. להוציא את יצחק ואת אופק ביטון, השחקנים שהוחתמו מנוסים בליגת העל ועשו דבר או שניים בכדורגל הישראלי. איינבינדר חווה שנים יפות בב"ש ובבית"ר לפני עידן חוגג, בן ביטון חזר הביתה בתור מגן מוכח בליגת העל, שחווה שנים נהדרות בהפועל באר שבע והיה שותף מלא לזכייה בשלוש אליפויות רצופות, ושלומי אזולאי רשם בעונה שעברה 11 שערים ו-6 בישולים בכל המסגרות בבית"ר.

1 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(צילום: ראובן שוורץ)

יותר מכל חסר להפועל עד כה איש מפתח, בגלל שעומרי אלטמן, שהיה בשנה שעברה השחקן הבולט של האדומים, לא מזכיר בדבר את היכולת האמיתית שלו. גם מרכז השדה מאוד רך, ולכן קלינגר הביא את איינבינדר, עליו הוא בונה כמנהיג וכבורג מרכזי בקישור.
מדובר בשינוי קונספט. חשוב לזכור שקלינגר ביקש חצי הרכב חדש (וגם קיבל אותו), אבל הפעם הכיוון הוא ללכת על מניות בטוחות. קודם לכן, במסלול שהתחיל בשנה שעברה, האדומים בכלל דיברו על מהפכת הצעירים. אם בשנה שעברה "התינוקות של קלינגר" היו חלק מרכזי בהרכב, היום חלקם לא נמצאים בכלל בסגל. קחו לדוגמה את המגן השמאלי דורון ליידנר, שהיה באנקר בהרכב אחרי חזרת הליגה בעונה שעברה, וכעת קלינגר פוחת סופר אותו.
האם השינוי במחשבה יוציא את הפועל ממאבקי התחתית? ימים יגידו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.