זה קרה לי לראשונה בחיי. צפיתי במשחק של בית״ר ירושלים מול סכנין ונרדמתי. כן, נרדמתי מול המסך. שקעתי בכורסתי והיה משעמם כל כך. כשהתעוררתי הבנתי שהמשחק הסתיים. התוצאה הייתה לי ברורה מראש – 0:0. לא הפסדתי כלום.
וכל זה התרחש לאחר המבוכה שלושה ימים קודם לכן מול מכבי חיפה בטדי. אכן, לתקן את הטעויות שנעשו השנה בבית"ר יקח זמן רב, אבל לא מובן לי כלל כיצד הקבוצה הזו מתנהלת בכלל. הכתובת הייתה על הקיר בטדי.
1 צפייה בגלריה
משה חוגג ואלי אוחנה
משה חוגג ואלי אוחנה
משה חוגג ואלי אוחנה
(צילום: ראובן שוורץ)
כבר במשחק לפני פתיחת העונה מול קבוצה אלבנית שאפילו את שמה איני זוכר ספגה בית״ר הפסד משפיל. אבל עזבו את ההדחה מאירופה, כבר אז היה ברור שמשהו נבנה עקום והיה מספיק זמן לתקן.
הבטתי בשחקנים הרכש שהצטרפו. זה רכש? כיצד נרכשו? מי ראה אותם קודם לכן? נכון, הם צעירים, אז מה? אוקמפוס והייסלבנק אולי מתאימים לקבוצת הנוער. גם בכך איני משוכנע. אי אפשר להבחין מיד בכך? והם ממשיכים עד היום. מה הם תרמו? שום דבר. אין להם יכולת טכנית או הבנה טקטית.
איפה היו רוני לוי, יוסי בניון, אלי אוחנה, שבכל זאתמבינים משהו בכדורגל? הם לא הבחינו בדבר. ואז הגיע מתאוסיאנו. מספרים שעלות הבאתו הייתה 750 אלף דולר ללא שכר. אתם ראיתם אותו משחק? אני עדיין לא. הגיע פצוע. חזר רק עתה לארץ, כבר למעלה מחצי עונה עברה. איך הגיע? מספרים על סמך דקות וידיאו ביוטיוב מצד משה חוגג. איני פוסל אותו. לא ראיתי אותו מעולם. עברה כבר למעלה ממחצית עונה, יש לזכור.
בנוסף שוחררו שחקנים כמו גרסיה וקינאה אחר מחצית עונה, הובא בלם, ורדסקה, בינוני לחלוטין, מקונטה כבר זמן רב לא ניתן ליהנות, מיכאל אוחנה ועידן ורד לאחר סדרת פציעות מעבר לשיאם. לא נותר הרבה מהעונה הזו. כל הטעויות האפשריות נעשו, ותוסיפו את עסקה המכירה שהפכה לפארסה. דראפיץ׳ וברדה אינם אשמים. מחומר השחקנים הקיים זה המקסימום שאפשר להשיג. מי שצופה לצמרת, טועה. זה לא בר השגה. בית״ר קבוצת תחתית, זו המציאות לצערי.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.