מאות הפגינו מחוץ לביתו של אדלשטיין
(צילום: אורן אהרוני)
שר התרבות והספורט, חילי טרופר, הודיע הבוקר (שישי) כי הספורט יחזור לפעילות. אמש התקיימה הפגנה בנושא מול ביתו של שר הבריאות יולי אדלשטיין בה לקחו חלק מאות ספורטאים, מאמנים והורים.
בימים האחרונים התנהל משא ומתן מול משרד הבריאות במטרה להחזיר את פעילות הספורט לילדים ונוער בכל ענפי הספורט התחרותי ולבסוף התקבל אישור של קבינט הקורונה בנושא. מדובר בספורט התחרותי בכל הענפים כולל ילדים ונוער ופתיחת בריכות השחייה לשחיינים תחרותיים וטיפולים רפואיים. הפעילויות יחזרו החל מיום ראשון.
1 צפייה בגלריה
תמונת חילי טרופר
תמונת חילי טרופר
הנוער חוזר לפעילות ספורטיבית. השר טרופר
(צילום: עוז מועלם)
השר חילי טרופר: "מדובר בהישגים משמעותיים, אשר מצטרפים להחזרת המשחקים בליגות העליונות ולמאבק שלי על החזרת הספורט והתרבות. יש כאן ערך חינוכי גדול ותרומה דרמטית לספורט בישראל. עשרות אלפי ילדים ובני נוער יוכלו לחזור לשגרת האימונים בתוך זמן קצר". השר הוסיף: "נמשיך לעבוד בשקט, ביעילות ובאופן עקבי כדי לפתוח בצורה בטוחה וזהירה את יתר עולם התרבות והספורט. זו האחריות שלי ואני לא מתכוון להשאיר את התרבות והספורט מאחור".
״אחרי מאבק עיקש ודאגה לעשרות אלפי שחקניות, שחקנים ופעילים בענף, אני מברך על ההחלטה להשיב את פעילות הכדורגל", אמר יו"ר ההתאחדות אורן חסון. "ההתאחדות לכדורגל פעלה ללא לאות ודאגה להשיב למגרשים עשרות אלפי צעירות וצעירים, כמו גם את נשות ואנשי האימון שחיכו בקוצר רוח למפגש עם דור העתיד של הכדורגל הישראלי". חסון החמיא לטרופר, לשר הבריאות אדלשטיין לפרופ' גרוטו ולשאר הנוגעים בנושא וסיכם: "עם החזרה המשמחת לאימונים ובהמשך למשחקים, חלה חובה על המועדונים, בעלי התפקיד והשחקנים לגלות אחריות ולהקפיד על הכללים שיפורסמו. חשוב שכולם יזכרו כמה חיכינו לשוב לכר הדשא, ומוטלת עלינו האחריות להבטיח שלא נרד ממנו עד לסיום העונה".