אם היו חלוצים בכושר טוב ומספיק מנוסים להחזיק את המתח של משחק חשוב כמו בשבת, מילא. אבל כולם רואים שכרגע אין, לא צריך להיות פרשן, שחקן או מאמן בשביל זה. אין כרגע חלוצים כאלה לנבחרת ישראל. היחיד שיש כרגע, בחוץ.
הסיפור הזה שערן זהבי לא בנבחרת בגלל חדר, לא הגיוני, בינינו. מקצועי, אגו, אישי, הסיפור הזה יכול להשתנות, זה לא עניין שברומו של עולם, זה רק עניין של תקשורת, פשטות והיגיון בריא.
1 צפייה בגלריה
יוסי בניון ערן זהבי
יוסי בניון ערן זהבי
יוסי בניון ערן זהבי
(צילום: AP ועוז מועלם)
מבחינה מקצועית, ערן זהבי מתאים בול לנבחרת, מכונת שערים, מכונת התמדה ומכונה של תשוקה. גם פה לא צריך להיות פרשן, שחקן או מאמן בשביל לראות את זה.
גם מבחינת איזון גילים זה יכול להיות מדויק. צעירים מהנבחרות הצעירות שעלו לבוגרת, לצד מנור סולומון סולומון וליאל עבדה שכבר מרגישים בבית בנבחרת, צמד השוערים העולים, עוד כישרונות נפלאים ונוסיף לזה את זהבי והקלישאה של חילופי דורות תהפוך לממוצע משוכלל ומאוזן.
וקצת פרופורציות, התקופה המשוגעת בה אנחנו חיים היא ברומו של עולם. האירועים המפחידים האחרונים בת"א, לעומת עניינים שברומו של עולם עם האיראנים או ענייני ממשל ומשפט, הפגנות וקיטוב. זה זמן לאיחוד אחר, אנושי ולטובת כולם.
זה זמן להתעלות מעל הכל, מעל האגו, מעל החומות והשערים שננעלו סביבי המבצר של שני הצדדים. באמת יש סיכוי לעשות את זה. לעלות לטורניר גדול. וההתעלות הזו היא הרבה יותר פשוטה ממה שחושבים. אין צורך בוועידת פסגה או הפגנות בעניין, או שלום בין קטבים, רק טיפה היגיון ולב. וזהו. היגיון ולב. ואם יש חדר ששניים צריכים להיכנס אליו רגע לפני המשחק החשוב בשבת אלו הם יוסי וערן. יוסי וערן, שמות פרטיים, פשוט, מקצועני וענייני.
כנסו לחדר, ואם לא לחדרי הלב אז לפחות לאותו הראש, אבל עכשיו, השנייה, אין זמן אחר. תדברו, תפתחו ותסגרו את העניין כמו שני שחקנים מנוסים ואיכותיים צריכים לעשות. ואז תלחצו ידיים, אולי אפילו איזה חיבוק קטן.
יוסי וערן, יאללה. עכשיו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.