מאור בוזגלו הוא "ליצן" לא קטן – עם מסיכה או בלעדיה. במגרש ומחוץ לו. הקריירה שלו הייתה/ עודנה? מרשימה. אילו מיצה את הפוטנציאל שלו היא הייתה עשויה להיות מזהירה, הוא לא מימש את הכישרון העצום הגלום בו. יש לכך סיבות שונות, אחת מהן היא, לצערי, טבעת החנק שכרך סביבו במהלך חלק הארי של הקריירה שלו אביו, יעקב. מרוב אהבה, מרוב דאגה מן הסתם.
הקשר הזה לא היטיב עמו בלשון המעטה. התערבותו לא אחת של האב בקריירה שלו גרמה למאור בחירות לא מושכלות. אפשר כי מוראו של האב שיתק אותו, מנע ממנו ללכת אחרי לבו, הניא אותו מקבלת החלטות על פי תחושת הבטן – שהיא, כמעט לעולם, בהירה, חדה ומדויקת. תסביך אב? אם כן של מי - של האב או של הבן? והפרסום. והתסרוקות. הגלחים המצועצעים על כל הראש. והתקשורת בכלל והטלוויזיה בפרט. והיצר הטבעי להיות מפורסם, להפיקו למצות רייטינג. לנצל את היופי שלו. את ייחוס, את המיתוס.
1 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
(צילום: עוז מועלם)
גם כשמאור בוזגלו, "הזמר במסכה", אשר איש מהפאנל לא ניחש את זהותו מתחת לה, הסיר אותה, הוא נראה לפתע, לפחות לי, מתבזה. האם חסרה לו תהילה? האם הוא לא מפורסם מספיק? האם הוא באמת עודנו מחפשה הכרה, רעב לפרסום, צמא לאהבה?
חבל, כי הוא היה יכול להיות שחקן ענק. כוכב כל. יש לו את כל הכישורים הנדרשים לכך, אבל תמיד נמצא משהו או מישהו שהסיט את תשומת הלב שלו מה מגרש אל מחוץ לו. הוא לא השכיל להבין כי בשלב כלשהו, לאחר שגדש את סאת הגימיקים את גדותיה, ההצגה שלו חייבת להימסך. אבל היא לא. היא נמשכה. היא עודנה ממשיכה. וחבל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.