אז מה היה לנו במחזור התשיעי בליגת העל? הפועל באר שבע הזכירה לכמה רגעים את ימי האליפויות שלה, עם תצוגת שיא במחצית השנייה מול מכבי פ"ת, אבל עם כל הכבוד הסגל שלה לא מספיק איכותי כדי לתת פייט למכבי ת"א ומכבי חיפה.
הירוקים המתאוששים מצליחים לחבר שלושה ניצחונות רצופים ודואגים לשמור על מרחק סביר מהצהובים. עם זאת, ניכר עדיין שמכבי חיפה סובלת מקישור דל והגנה חדירה, והרבה במזל היא לא ספגה מהפועל חיפה. האמת היא שהגיע פנדל לקבוצה של רוני לוי ואדום לסק, מה שהיה משנה את תמונת המשחק.
1 צפייה בגלריה
בני סכנין מכבי ת"א ערן זהבי
בני סכנין מכבי ת"א ערן זהבי
ערן זהבי בגדולתו
(צילום: נחום סגל)
ההתקפה של מסאי דגו מנסה לקבל צורה ולאט לאט חוזרת להזכיר החוד הקטלני של ברק בכר. לא חושב שנגד מ.ס אשדוד יהיה לאלופה קל, בטח כשמדובר בכבשה השחורה שלה לאורך השנים. האוהדים הירוקים בטח זוכרים את ה־1:3 של רב"ש מולם בעונה שעברה.
מכבי תל אביב כרגיל עושה את העבודה שלה, וערן זהבי תמיד שם בשביל לגמור משחקים. למרות החמצות מטורפות שלו, מספר 7 שווה גול בכל משחק. גם ההגנה של הצהובים היא לא סיפור הצלחה מסחרר. אני הייתי שם את עידו שחר בעמדת הבלם, לדעתי הוא יעשה עבודה טובה יותר מניר מביטון שמגלה יכולת חלשה העונה.
זכור לי המעבר של וואליד באדיר מקשר לבלם בהפועל ת"א – מהלך ששינה את הקריירה של השחקן וסייע להצלחות של הקבוצה.
כרגע נראה שמכבי ת"א מעל הליגה והיא הכי בשלה לאליפות. וזהבי? הוא ינסה מעבר לניסיון לקחת צלחת נוספת, לשבור עוד ועוד שיאים אישיים. אגב, לדעתי מירון ג'ורג' מתבזבז בבית"ר ירושלים. מדובר בחלוץ הכי טוב בארץ אחרי זהבי, ואם השניים היו משתפים פעולה בקריית שלום, אפשר היה לסגור את הליגה.
הבשורה המשמחת ביותר היא כמובן חזרת ההקהל למגרשים, שמשיבה קצת מהשפיות שהייתה פה לפני 7 באוקטובר הנורא. שנדע ימים יפים יותר.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
פורסם לראשונה: 06:44, 19.12.23