צפו באביה של שירה ראשוני מדבר
(צילום: נדב אבס)
הג'ודוקא שירה ראשוני עשתה הערב יום תחרויות פשוט עצום, כאשר העפילה לרבע הגמר בתחרות עד 48 ק"ג, הפסידה בו ונשרה לבית הניחומים ומשם עלתה לקרב על הארד, שבו הפסידה לדריה בילודיד האוקראינית. בילודיד עצמה הייתה מועמדת לזהב לפני התחרות.
טוקיו 2020 ב-ynet - מתחם מיוחד
לאחר ההפסד בקרב האחרון, כיאה לווינרית בנשמה, ראשוני לא הסתירה את אכזבתה: "באתי לעשות מדליה, לא באתי להפסיד, איך אפשר להיות שמח. המאמנים אמרו לי שגאים בי. כשדיברנו כל הזמן על טוקיו שני הרשקו אמר לי 'לא מדברים על פודיום, רק תביאי את עצמך ותהיי גאה בעצמך ודברים טובים יקרו'. זה מה שניסיתי לעשות".
2 צפייה בגלריה
ראשוני מאוכזבת בסיום
ראשוני מאוכזבת בסיום
ראשוני מאוכזבת בסיום
(צילום: אורן אהרוני)
אמיר ראשוני, אביה של שירה שצפה בקרב בביתו בחולון, אמר: "התחושות מעורבות. זה הישג מטורף ואני גאה בה כי האווירה הכללית הייתה שהיא לא תגיע למיקום כזה. שירה הוכיחה לכולם שאפשר להגיע להישגים עם נחישות, כוח רצון ויכולת בלתי נדלית לעמוד מול כל הטובות בעולם".
ראשוני סיפר שלא היה בקשר עם שירה לקראת יום הקרבות הזה: "לא דיברתי איתה לפני. היא צריכה להתאושש. בספורט הזה על כל ניצחון יש עשרות כישלונות וצריך לדעת לקום מכל נפילה. זה הישג באמת מטורף אבל כספורטאית אולימפית שירה תרגיש שפספסה".
2 צפייה בגלריה
אמיר ראשו
אמיר ראשו
אמיר ראשוני
(צילום: יובל חן)
ראשוני האב ניסה להסביר מה צפוי לשירה כעת: "כרגע היא נסערת, היא סיימה קרב באולימפיאדה. יש נטייה לזלזל אבל 20 ומשהו שנים היא חותרת למטרה שנמדדת בארבע דקות. אני לא חושב שהיא נחתה, אבל היא תוציא מזה את הטוב. אין דבר שאני חושב שהיא לא יודעת. החיבור שלנו מטורף. מה אגיד לה? שתמשיך לעשות מה שהיא רוצה ושתמשיך לחייך".