שלום לאבי אבן ולעודד קטש,
לא, אנחנו לא מכירים, לא היה לי הכבוד להיפגש עם מי מכם. קראתי במדורי הספורט כי אתם מחפשים עבור מכבי פליימייקר רציני, מישהו בקליבר של לורנזו בראון לפחות. אני רוצה להציע לכם שם של מועמד. אלפריד פייטון. אם הוא כבר בפנקס שלכם אז אין צורך להמשיך לקרוא. אם הוא לא בפנקסכם אז בואו נמשיך.

1 צפייה בגלריה
אלפריד פייטון
אלפריד פייטון
אלפריד פייטון
(צילום: AP)

אלפריד פייטון, בן 30, 1.91 מ'. הנבחר מס' 10 בדראפט של שנת 2014. שני הסנטרים הבולטים של השנים האחרונות נבחרו בדראפט זה. ג'ואל אמביד מס' 3 וניקולה יוקיץ נבחר רק במקום 41. שחקנים המוכרים לכם ששיחקו בארץ נבחרו באותו דראפט . ג'ורדן מקריי 58, וסיליה מיצ'יץ 52, וולטר טאברס 43, ברונו קבוקולו בו התעניינתם מס' 20, טיילר אניס 18, וג'בארי פראקר שלא הרשים במדי ברצלונה היה מס' 2 בדראפט.
פייטון שיחק 500 משחקים במספר קבוצות ב-NBA, 395 פעמים בחמישייה הפותחת, 27 דקות בממוצע בכל אחד מהמשחקים. המאזן שלו – 10 נק', 5.7 אסיסטים, 4 ריבאונדים, נכון שמקו העונשין ומטווח השלוש האחוזים לא טובים, אבל בעונה האחרונה פייטון שיחק בג'יי ליג והצטיין בה עם 12 נקודות ו-9.1 אסיסטים. בליגה זו משתכרים השחקנים רק 50 אלף דולר לעונה. לשחק בג'י ליג אומר שלא היה לו ביקוש ב-NBA .
אני משאיר לכם ולהנהלה את השאלה אם צריך לפרוץ תכנית חיסכון כדי להציע לאלפריד פייטון חוזה טוב יותר מאשר היה לו בג'י ליג.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.