ההעברה המתוכננת של אוסקר גלוך לרד בול זלצבורג תהיה טובה לכל הצדדים: זלצבורג תקבל את אחד השחקנים המוכשרים לגילו באירופה לפני דעתי, אוסקר יגיע ל"תחנת ביניים" מדהימה ומכבי ת"א תקבל סכום אסטרונומי תמורת הקשר הצעיר - 7 מיליון אירו לא הולכים ברגל.
גלוך מגיע לבית חם, קבוצה שאמנם לא מהטופ של קבוצות הפאר באירופה, לא מהטופ של אירופה בכלל, אבל אחת מהחממות הטובות בעולם. היא מתמחה באיתור שחקנים כמוהו ושדרוג שלהם לפני מכירה לליגה גדולה בכסף ענק. למשל, ארלינג הולאנד, דומיניק סובוסלאי, סאדיו מאנה ודאיו אופמקאנו הפכו שם לסופרסטארים. זלצבורג תוריד מגלוך המון מהלחץ שהיה מופעל עליו במכבי ת"א ותכניס בו את השקט שהוא צריך להמשך ההתפתחות שלו בעתיד.

1 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
(צילום: עוז מועלם)

אני מאמין שהחיבור של אוסקר לרד בול יהיה מהיר. הקבוצה שולטת בכדור רוב הזמן במשחקי הליגה (בכל חמשת המשחקים האחרונים שלה היא שלטה בכדור בלפחות 52% מזמן המשחק), מאיימת על השער ודוגלת בסגנון משחק התקפי בעל המון יצירתיות מקדימה, בדיוק ההיבטים שיעזרו לו להתבלט. בנוסף לכך, רוב כוכבי הקבוצה צעירים מאוד - לדוגמה בנימין ששקו הסלובני, החלוץ המוביל של הקבוצה (בן 19), נואה אוקפור השווייצרי (22), שחקן קו מאוד מהיר, ולוקה סוצ'יץ' (20), הקשר ההתקפי והשם המוביל בקבוצה שזומן לסגל נבחרת קרואטיה למונדיאל ויתחרה עם גלוך על המקום בהרכב.
לרד בול יש גם עבר ישראלי - בקבוצה הופיעו מונס דאבור ועומר דמארי, שבוודאי יוכלו לספר לו על ההזדמנות המדהימה שעומדת בפניו כעת. לאוסקר יש סיכוי להוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות ביותר, ואסור לו לפספס את הצ'אנס הזה. אני בטוח שהוא יוכיח ויראה לכולם מה הוא יודע, בזכות החממה הטובה ביותר עבור מישהו כמוהו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.